Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
såpass... så ut til å ha en del kæsj han der ja..

er vel bare å begynne det espen! :D har iallefall plass nok du :wink:

hehe.. å nei du, har hverken plass, tid eller penger til det der.. Og sist, en _veldig_ medvillig samboer.

ingard, jeg tror de romma han har i garasjen kun er en liten del av boarealet han disponerer, huset er ikke akkurat lite det heller.. Var vist plass til 3 biler i huset og..

Skrevet

Får de gutta i det hele tatt gjort en dritt? Greit og ha det litt tøft i verkstedet, men alikevel. Sånt som det der er for vilt. Ser ut for meg som det er en vanvittig svær plass for og bytte til sommer/vinterdekk på konas bil. Tror noen det blir skrudd noe på GT3'n f.eks? neppe

Skrevet
Kom over en link til denne på et annet forum.

Noe av det sykeste jeg har sett.

http://www.garagejournal.com/forum/show ... hp?t=12234

"Originally I wanted to put in a second story for some office space, theater room etc. The city nazis put an end to that with their height restrictions, so I decided to do the next best thing, build down."

He-he - "city nazis" - ikke bare i Norge at lokale myndigheter kan vanskeliggjøre byggedrømmen. :roll:

Skrevet
Bilene nede, og bo i leilighet på toppen?

Nææh, synes det høres mye hyggeligere å kunne kjøre grombilen rett inn i stuen så den kan varme seg der gjennom vinteren, jeg. :D

Ja den funker faktisk den tanken der og, men trur ikkje Geir helt ville vært med på den... Drømmen min er en gammel gård med en kjekk låve eg kan stappe masse godbiler inni etter at alt er pusset opp. :D

Skrevet
Drømmen min er en gammel gård med en kjekk låve eg kan stappe masse godbiler inni etter at alt er pusset opp. :D

Joda, kunne tenkt meg min egen låve jeg også. :) Håper ikke altfor mange tenker i de samme banene - etterspørselen kunne drive opp markedsprisen på låver. 8-[

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...