StianA Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 hei skal selge alpina felgene trur jeg hvis prisen er riktig disse passer på e36 i hvertfall sitter 4 dårlige dekk på nå disse er 235\ 40 r17 boltsirkel 5x120 alle senterkoppene følger med og nøkler. felgene ser bra ut skal ta bilder i morgen 5000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Fortsatt til salgs? Hvor blir det av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 tar felgene om de ikke er kantkjørt eller skeiv.. 4500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 oisann hadde glemt denne tråden jeg, var i tvil om jeg skulle selge disse men har bestemt meg for og selge de nå bildene skal jeg ordne i morgen. felgene er ikke skeive, har aldri hatt disse på bilen men prøvde de i forrige eiers bil så virka bra, de er minimalt kantkjørt altså litt, skal ta bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 her er bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 5000kr for orginale alpina må jo være ett kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Meget skjelden vare til den prisen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå