Gå til innhold

S: FK Lykter,Senkesett,Effektanlegg,Styling m.m.Gode priser!

Anbefalte innlegg

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva har du av understell til en m3 e36 ? Skal være til en banerigga m3, men skal brukes på vei og. 3 veis ?

Skaffer jo Clubsport kitt fra H&R. Dette er racing understell uten tüv. Kan sjekke pris, men tror det ligger på rundt 25k.

Ellers fungerer jo vanlig h&r justerbart (har dette selv på min m3)

Pris 11990,-

FK Silverline X (toppmodellen) med trykkjustering,Koni dempere:

Pris 11900,-

Skrevet
Vet du hvordan linselyktene takler ettermontert xenon?

Går det an å få annen farge i angeleysene?

Går greit å ettermontere xenon der.

Det er vanlig små pærer i ringene. Disse kan byttes til den fargen man måtte ønske (alt ettersom hva som finnes av disse små pærene)

Skrevet
Hva har du av understell til en m3 e36 ? Skal være til en banerigga m3, men skal brukes på vei og. 3 veis ?

Skaffer jo Clubsport kitt fra H&R. Dette er racing understell uten tüv. Kan sjekke pris, men tror det ligger på rundt 25k.

Pris 11990,-

Pris 11900,-

Må nesten ha noe som er tuv godkjent vis jeg skal ha hvite skilt på bilen. Vis ikke, har du noe mer spec på clubsport sitt ?

Hva vil du si på kvalitets forskjell og funksjon på H&R sitt som du har å toppmodellen til FK ?

Skrevet

Pris 11990,-

Pris 11900,-

Må nesten ha noe som er tuv godkjent vis jeg skal ha hvite skilt på bilen. Vis ikke, har du noe mer spec på clubsport sitt ?

Hva vil du si på kvalitets forskjell og funksjon på H&R sitt som du har å toppmodellen til FK ?

Største forskjellen er vel at FK sin toppmodell har også stivhetsjustering. Begge er av meget bra kvalitet.

Skrevet
Hvor mye for disse sorte med xenon til en 92 e36 sedan??

wy8o78z5b4xy020kg9v7.jpg

7900,-

:shock: da tror jeg det heller får bli sota angeleyes UTEN xenon gitt :roll: så får jeg heller peise på xenon etterpå 8)

Skrevet
Hvor mye for disse sorte med xenon til en 92 e36 sedan??

wy8o78z5b4xy020kg9v7.jpg

7900,-

:shock: da tror jeg det heller får bli sota angeleyes UTEN xenon gitt :roll: så får jeg heller peise på xenon etterpå 8)

Det er rimeligere ja .:) 2490,- for vanlig sorte angel eyes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...