Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei hei alle sammen,og takk for veldig fine tilbakemeldinger,både om bilen/prosjektet og ikkje minst om meg personligt mht helse,hus osv :D

Setter stor pris på det!! :D

Huset har vært ferdig en stund,og ryggen er også det.....helt ferdig :(

Har hatt det nokså greitt i sommer,kun små doser smertestillende og vært aktiv med turer osv. Gikk rette veien.

Men har nå fått store plager igjen,og erfaringsmessigt er dette et nytt prolaps. Har stor utsråling og ryggsmerter,og kan kun stå oppreist og sitte,bøying og belasting av ryggen er for jævligt til å gjennomføre,ihvertfall uten dobbel dose med tabletter,,,

Ved å trykke fingen lett på korsryggen går eg nesten i kne,så er nok som sagt ikke berre muskelverk dette.

Beklager å igjen ramse opp plager og syte her inne,men en "utblåsning" trengs faktisk av og til,tar jo på psyken dette med smerter hver dag nå i over 8 år.

Urettferdigt kaller eg dette livet..

Så var det bilen ja....den står,eller henger er vel rette ordet,fortsatt i 2 søyleren. Planen var å begynne å jobbe med innsuget og eksosen i oktober fremover,men...

Så er litt uviss. Har ikkje lyst å selge den,men realiteten henger jo over en,så er usikker der. Men inntil videre lever iallefall håpet om at en dag,så.. :)

Men takker igjen for alle fine tilbakemeldinger her inne,og lover å oppdatere dersom noe nytt

Sayonara!

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Heisann! :)

Da har jeg overivrig lest alle 52 sidene, klarte ikke å slutte når jeg først begynte i dag :D

Det at du har fått godkjent dette er helt rått! håper virkelig du kan gjøre ferdig dette prosjektet :)

Synes synd i det med ryggplagene du har vært så uheldig med.. håper du blir bra! :)

Du får ha lykke til med prosjektet og ryggen, skal følge med videre her :)

Mvh Tor Albert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Håper nye eier tar like godt på den som du har gjort! Kan tenkes att de er hardt å legge den ut for salg!:sad:

Har fulgt med siden starten, vanvittig pågangsmot, mtp helsen!

Ønsker deg lykke til og håper at alt ordner seg!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive innspill karer,men nettopp pga helsa ser eg ikkje noe håp om å få denne ferdig i mitt eie,så derfor vurderes denne solgt.

Oppretter en tråd i salgs-forumet for dette..

:(

Triste greier.. Definitivt et at de mest interessante prosjektene jeg har lest meg igjennom her på forumet. Du får kjøpe den tilbake og fullføre den når ryggen plutselig bestemmer seg for å samarbeide. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at verdien på denne ferdigbygd bare vil stige i tiden fremover,så selger eg den nå har eg nok ikkje råd til den lenger fremme hehe...

Tråden på denne har vært kjekk å skrive,og er jo en god dokumentasjon på arbeidet med denne. Vi har jo hatt mange fine diskusjoner og erfaringsutvekslinger,både i min og din tråd som har vært nyttige for oss begge.

Er med tungt hjerte eg vil se denne forlate garasjen,men er jo noe tragisk å se den henge i bukken uten at det skjer noe også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne,vemodigt nok, solgt.... men gikk heldigvis til en slik person som jojr snakker om :)

Så eg får gleden av å "besøke" den uten å reise langt,samt tilbud om å få låne den når den er klar.

Kommer ikkje til å slette tråden her,skal heller holde den oppdatert dersom ny eiger vil dette.

Takker alle som har vært innom her og gjort bygginga mer underholdende enn den ville vært uten denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...