Gå til innhold

E34 550TTi V12

E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Var gjort litt idag også,begynte å plukke ned fronten samt annet diverse som står igjen. Skal også ta av panser og frontplate,men lyt vente til eg får assistanse til å løfte det av :-({|=

Så en får begynne i det små :wink:

l9ca9827rgnudnxvc6yj.jpg

Var ganske mer innvikla å ta av fronten på denne enn på E36'n,var jo skruer og klips så det holdt!! :crazy: Ikke rart bilen er tung hehe...

z3nbi721okjox8b2zcdl.jpg

Litt mer luftig front nå ja ;)

j8fteava8pd9qch6ig5o.jpg

Tok traversen av forstillinga,skal sandblåses&lakkes. Som med alt annet på bilen :drink:

es32zkiuf7irq6imzif9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen komt av bukken for å få demontert framskjermer,satser på at det er tilnærmet rustfritt bakom de også.

jpbmzaynr7eq4yrclf62.jpg

I mellomtiden har gamle M20'n som stod i komt på hjul igjen :-s

vqawyljeelysqpw29f6y.jpg

Framskjermene blir utskifta med nye ferske når den tid kommer,var blitt litt dårlige nederst. Jaja...

Innerskjermene var et positivt og gledeligt syn,ingen tegn til rust what so ever :sly: Dette lover godt!

srym3zkf50q1lruw7eln.jpg

1uysdxd7aue1d6mphube.jpg

Går rette veien iallefall,nå håper eg sete-fresene dukker opp snart også,toppen i bakgrunnen ser ensom ut...

nbjf3ah1b4vplcbznc13.jpg

Planen fremover nå er vel å få røska ut interiøret og få sjekka karossen innvendig også,tektylen under bilen kan jo skjule ting&tang...

Deretter blir det vel full ribbing av bakstillinga og resten av understellet,samt bensintank osv..

Burde vel bli bra dette! \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, har du ikkje org m3 fanger ? DÅ er det ikkje rart eg ikkje har sett bilen din, var sikker på eg skulle sjå etter en som såg mest mulig orginal ut eg :)

Kjørte du singel bil opp halbrendslia i 18 tida igår?

328'n er foresten vrak..

Hehe...nei er ikkje det ;) Brukes egentlig altfor sjelden denna bilen,blir for det meste stående i garasjen :? Men fikk lufta seg endel i sommer da heldigvis,var jo en knall sesong!

Kjørte singel bil igår ja,låg du bak meg eller?

Korleis klarte du å vrake 328'n da???

Aha, eg møtte deg nemlig når eg kom ned halbrenslia..

Blei påkjørt, om du leser tirsdags utgava av firda så ser du det :)

Blir meget imponert av framgangen her, skulle ønske det var slik andre plasser og .. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, har du ikkje org m3 fanger ? DÅ er det ikkje rart eg ikkje har sett bilen din, var sikker på eg skulle sjå etter en som såg mest mulig orginal ut eg :)

Kjørte du singel bil opp halbrendslia i 18 tida igår?

328'n er foresten vrak..

Hehe...nei er ikkje det ;) Brukes egentlig altfor sjelden denna bilen,blir for det meste stående i garasjen :? Men fikk lufta seg endel i sommer da heldigvis,var jo en knall sesong!

Kjørte singel bil igår ja,låg du bak meg eller?

Korleis klarte du å vrake 328'n da???

Aha, eg møtte deg nemlig når eg kom ned halbrenslia..

Blei påkjørt, om du leser tirsdags utgava av firda så ser du det :)

Blir meget imponert av framgangen her, skulle ønske det var slik andre plasser og .. :roll:

Okay,I see. Husker faktisk at eg møtte en Bmw der ja ;)

Har ikkje Firda,men finner den kansje på meieriet,ligger mange og slenger i kantina der.

Hadde ikkje eg hatt en slik verksted å jobbe i der en har både løftebukk,mykje verktøy&utstyr samt lys&varme så hadde vel pågangsmotet og framgangen min ikkje vært verdt en tråd her inne tenker eg,hehe.... En plass å skru samt verktøy er halve jobben det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag,nye muligheter! :bmw:

Vart ei økt med bilen idag,begynte innvendig og røske ut "unødvendig" komfort og pynt :whistle:

5ijq8nhmqwp2bssqrpnc.jpg

Setene var det første til å gå,førerstolen var i tillegg delvis knekt i ryggen....

oojxvskdikvkr03p3iwm.jpg

Blitt en smule bedre plass og en god del kilo lettere :drink:

uno9o67yddcke7yji38y.jpg

Beholder det mest nødvendige for funksjonalitet,bl.a varmeapparat osv..

Paneler for målere og div instrument blir fabrikert senere.

r76kv7be8dee21e4a2os.jpg

xndymt52ns6hq5vcajgm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant som frykta litt rust under teppet,både på pass sida og fører sida. Men kapper lett bort dette og sveiser i nye plater,sandblåser og maler :wink:

Var i tillegg jævligt med sand på gulvet!

lywczpjvngl0i1a3fr1m.jpg

oaghphc7s8iqxwrjid6n.jpg

Baki var det tilnærmet strøkent! Fant 38kr under utrenskinga også hehe..SCORE!!!

mulwn2ltzcdeefvf0yw7.jpg

Ferdig med dette,så var det igang med demontering av fjører og dempere :gunfire:

sgcxl5pd9msli3955rdn.jpg

Skeptisk til kvaliteten på desse fjørklemmene men måtte jo bare prøve...

waszx72n1laq9ynmhkm9.jpg

Gikk nokså bra,fikk nå av dritten iallefall :whistle:

dsyr1avynopjx6144kym.jpg

Muttern til demperen satt som kuk i Kari.....FLAME ON!!

t9l94j7pm7o0y0kn0b2f.jpg

1 down,1 to go! :beer:

4ysj9w703sgpymwl9oew.jpg

Tok forresten ut den orginale bremsekraftforsterkeren(Ate),her er den sammenlignet med den nye som skal inn(Lucas). Den nye til venstre.

Denne blir da frontmontert.

a728i882ftfqaqxfm29p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke interessert i noe forstilling/bakstilling fra 535?

Er ikke så inne på E34,men hva e rforskjellen på din kontra denne 520'n? Tenkte å bruke ting&tang fra M5 3.8ltr,men har ikke sjekka ulikheter på de ulike variantene enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så inne på E34,men hva e rforskjellen på din kontra denne 520'n? Tenkte å bruke ting&tang fra M5 3.8ltr,men har ikke sjekka ulikheter på de ulike variantene enda.

Ikke sikker selv, men hvis du skal bruke ting fra M5 er du vel i havn uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker selv, men hvis du skal bruke ting fra M5 er du vel i havn uansett =)

Planen var M5 drivverk(minus kassa),oppheng og muligens bremser også viss ikke det blir andre typer bremser. Får sjekke litt på Realoem og sammenligne deler. Vurderer coilovers,men blir sikkert et sett med Supersport fjører&dempere inntil videre først fra Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...