Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke enkle å få tak i de vil eg tru,er vel større kalipere også da antar eg?!?

Må få tak i coilovers,eller vanlig senkesett+nye dempere først og fremst iallefall. Er desverre pokker så dyrt :tongue:

Tok ut den siste demperen idag,og testa såvidt sandblåseverktøyet. Virka greitt,brukte aluminiumsilikat istedet for sand.

uvmahu13x4omf9lfpf5m.jpg

pjhuu32h4xwoubdha5tx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med han,men trur dette er blitt solgt til andre.

Dukker vel opp fleire med tiden.

Har fortsatt ikke fått setefresene,men er blitt lovt at de skal komme iløpet av kommende uke. Da kan resten av motoren skrues sammen satser eg på ;)

Imellomtiden har eg bestilt turteller samt andre div instrumenter,og K-Sportracing Coilovers med camberjustering er også på vei :sly:

Tok ut speedometeret og demonterte ut bakdelen da denne ikkje skal brukes. Brukte avbitertang,baufil og sandpapir for å fjerne plasten bakenfor glasset.

1ouayq8dm1wfx36vk9sh.jpg

Planen er å montere en plate bakenfor dette og felle inn instrumentene i denne.Lakkes sort eller kles med sort skinn.

Klipte til en papp-plate og tegna forslag på instrument plassering.

39cfw9xcqaqo2pl0wgaq.jpg

Plass til 2 til....

1h41nuxha66ah1nqhatv.jpg

ba34wk65fre6se5zyn67.jpg

y99m9bdvclbb8ovmkjx1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt forskjeller på en 520 og en m5 .

bakstilligen på m5 har grovere stabstag , andre foringer , større diff og drivknuter. e32 750 frambremser passer og er jo 4 stempla 324x30mm. 750 diff passer på m5 bakstillingen er jo anna utv en m5 3.15 vs 3.91 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Bra, men syntes at det ble litt for mange målere på et lite område.

Er bare et utkast for å finne ut korleis det eventuelt blir. Men er greit å ha mest muligt med info rett foran seg. Får prøve meg fram når eg får instrumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt forskjeller på en 520 og en m5 .

bakstilligen på m5 har grovere stabstag , andre foringer , større diff og drivknuter. e32 750 frambremser passer og er jo 4 stempla 324x30mm. 750 diff passer på m5 bakstillingen er jo anna utv en m5 3.15 vs 3.91 .

Så de andre staga og bærearmene er like fra 520 til M5 da eller? Traversene også? Eller er diameterene på foringene til M5 større slik at armene ikkje passer overens med kvarandre?

Er div ulike delenr på desse delene men ikke godt å si hva den egentlige forskjellene er utifra dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke ha speedometer? :shock:

Har du fått noen svar fra BT btw?:P

Nei trur ikkje det,har ikkje så mykje bruk for det egentlig.

Men ingenting er jo endelig avgjort så... ;)

Nei har ikke hørt en dritt! :roll: Han har lunchpause no,men skal ringe til han etterpå idag og snakke med han for å høre om han har lest den.

Spent på hva han sier :lecture:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg fått svar av Biltilsynet.Fikk tilslutt tak i karen som eg sendte søknaden til.

Han hadde ikke fått tid til å besvare meg enda,og det beklaget han. Greitt nok det. Så etter litt informasjons utveksling fikk eg beskjed om å oppsøke Bmw og få de til å skrive en liste over hvilke bremser,oppheng og div andre ting eg må skifte og fremlegge denne lista for han.

Deretter kan bygginga av bygginga av Bmw V12 TwinTurbo starte!! :D

Jævlig bra,made my day for å si det mildt! :D:beer:

Han synst det var en voldsom stor motor å sette inn men lo bare litt :wink:

Så imorgen skal eg på Mercedes fest hos leverandøren og feire med åpen bar hehe... :drink:

SKÅL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...