E36Cab1 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei du ! Vise seg att eg skal jobbe på havyard framover no, skal dagpendle, så då frister det litt å komme å sjå på prosjektet ditt God Jul og godt nyttår foresten Kjenner mangen som jobber der,hvilken avdeling du skal på da? Hjertelig velkommen for en prat og observere,men blir sannsynligvis operert i januar en gang og blir vel ikke å treffe i garasjen før i februar/mars tidligst. Hvor lenge du skal jobbe på Havyard da? God jul&nyttår til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Go' kveld ! Skal jobbe som av/påhuker-signalmann der ute ! fått operasjonsdato ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Nei de har juleferie,skulle ringe de 5 januar og få time da. Blir en horisontal jul&nyttår i senga i år hehe.. I see...når du begynner og hvor lenge blir du der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 jahaja du er sengeliggandes med andre ord.. eg begynner 5. januar og blir vel der ei stund, skal pendle kver dag, men dei skal vist begynne med skift ordninger der ute fra nyttår så blir variasjon på arbeidsdagane mtp klokkeslett.. M20 starteren min er ødelagt og har vist heve alt eg har, har du en liggandes fra e34'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Ok. Ja den har eg,trur ikkje eg har bruk for den. Kan sikkert få kjøpe den. Men blir som sagt ei stund til før du kan få den isåfall pga min tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Jau, då veit no eg om en hvertfall.. skal sjå om eg finne att mine først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Noen som veit hvor mange ccm dysene på M70 er egentlig? Har ikke fått sjekka i tabellen opp imot nr på desse enda,så viss noen veit så slipper eg dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30v12 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 samme dysene som m20b25 motorene. husker ikke akkurat ccm da seff men mins det er 14.5lb hvis jeg ikke tar feil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ok,da blir det vel ca.148cc da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 nå har jeg fulgt med denne lenge, og ingenting nytt hverken med deg eller bilen? var klar for heftig oppdatering jeg nu:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 nå har jeg fulgt med denne lenge, og ingenting nytt hverken med deg eller bilen? var klar for heftig oppdatering jeg nu:D Hehe beklager,alt står og samler støv for tia.. Men håper som sagt å begynne på igjen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 da for jeg bare abbonere på denne tråden og vente i spenning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 hvordan abbonere på en tråd ?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Nedert på siden, rett under Quick Reply posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Nå var det stille her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå