Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Ja som du ser tidligere i tråden så sliter eg med rygg-prolaps,og har vært innom fleire sjukehus men de har ikkje villet gjøre noe med dette pga fare for komplikasjoner.

Nå skal eg operere i Førde,men venter på time. Klarer kun å ligge og gå litt,så blir ikkje gjort noe mer med bil eller motor før reknonvalensen etter operasjonen er over desverre(viss alt går bra vel og merke..)

Ingen som har mer lyst å fullføre dette enn meg,så håper det kommer til å skje tilslutt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg lest ALLE innlegg på rappen her :applause:

Får så løst på et prosjekt sjøl, men så e det jo det at penger ikke strekker til det. som di fleste slit med ](*,)

Men du får ha lykke til med ryggen :kose:

Hele tråden? Ikkje værst ;)

Takk for lykkeønskningen :)

Er dyrt,men tar du det over tid og kutter på andre "faste" utgifter(fest,reiser o.l) så går det seg som regel til.

Eg har husgjeld så eg må ta ting over tid som andre dødelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg nettopp snakket med Biltilsynet og skal innom der imorgen med papira han etterlyste tidligere fra Bmw samt papir som viser likheten i chassi mellom min 520 og M5 3.8

Skal gå igjennom søknaden min punkt for punkt og gjeldene regelverke for å finne løsninger sammen med dei.

Should be interesting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg vært i møte med BT og syns det gikk bra. Gikk igjennom søknaden og div papir,samt regelverk for ombygging.

Ettersom han ikkje hadde fått den siste mailen min pga datakræsj,så fikk han kopien eg hadde med og skulle videresende den til SFOOR med en gang.

Stilte seg positiv til prosjektet da han synst at "Dette blir jo skikkelig skikkeligt tøft med en sånn motor!".

Var også positiv til eventuelle nye stoler,4 punkts belter,veltebur og coilovers. Kunne også få kaste ut bakseta og regge som 2 seter for vekta sin del. Så lenge godkjent merking,TUV papir og div andre parametre blir oppfylt vel og merke ;)

Men det som gjenstår er som sagt hva SFOOR har å si,så venter med feiringen....

Angående EU vedtaket så står Norge fritt til å unngå å forandre nåværende regler,men han antar at det vil bli verre,til dels umulig å ommbygge noe som helst innen kort tid.

Skulle gi meg beskjed så snart han fikk svar fra SFOOR,så får bare vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...