Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest gjennom tråden din (igjen) her nå og er imponert, dette blir rått! min E34 skal nok få en gjennomgang den oxo, men det blir med sekser (3.5liter) hvis det lar seg godkjenne...

Ønsker deg lykke til med ryggen, det er ikke mye annet som er mer slitsomt å slite med!

Takk for det! :)

Moro at det er underholdende lesning det eg har skriblet&tatt bilder av.

Vil tro at det skulle ikke by på noen spess problemer å få godkjent med 3,5ltr motor(finnes jo slike org.) så lenge du klarer vektkrava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser fryktelig bra ut du!

Tror nesten du skal få lov til å bygge sånn en til meg også når du blir bra i ryggen jeg. ;)

Stå på. =)

Takker!!

Hehe....skal eg virkelig få lov til det also?? ;)

Er både langtekkeligt og dyrt å fikse på desse motorene,er jo omtrent som å overhale 2 motorer på en gang,dvs skikkelig KJEDELIGT til tider ettersom en føler en aldri blir ferdig! Men håper som sagt resultatet blir verdt det seff :P

Du får iallefall vente til eg er ferdig med motor&bil,ellers blir eg vel aldri ferdig med noen av delene hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjempebra ut, tøft at du har kommet deg ut i garasjen, selv sittende i stol :D Vitner om en utrettelig vilje til å skru, som jeg unner deg ;)

Deg jeg ikke unner deg er selvsagt ryggplagene...Håper operasjonen blir vellykket! Det var en slik "eksperimentell" operasjon du skulle få til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjempebra ut, tøft at du har kommet deg ut i garasjen, selv sittende i stol :D Vitner om en utrettelig vilje til å skru, som jeg unner deg ;)

Deg jeg ikke unner deg er selvsagt ryggplagene...Håper operasjonen blir vellykket! Det var en slik "eksperimentell" operasjon du skulle få til slutt?

Jupp,klør i fingrene men trygda strekker ikkje til nye deler hehe..

Må jo innom og hilse på bil&motor som står ensom i garasjen vettu ;)

Operasjonen blir vel en slags "åpne han opp og sjå ka vi kan gjere" opplegg....

E30_Dale

Ja denne bilen&motoren skal få en total make-over ;)

Har forresten fått beskjed om meget godt nytt,men vil vente litt med å komme med full uttalelse om saken :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med firma både i US of A,Tyskland og Danmark angående kammer osv,og det ser ut til at eg får en grei pris der på Shrick kammer&vipparmer :D

Og da eg var innom Biltilsynet med papira fra Bmw,som forøvrigt var gull verdt mente han(hehe..),fikk eg en veldig god beskjed!

"Både Biltilsynet samt SFOOR vil godkjenne ombyggingen av denne bilen!"

sksk7o8puskurh0tqh8n.jpg

Fikk se mailen fra SFOOR som han skal sende meg,samt kopi av denne i brev sammen med vedtak for godkjenning av ombygginga :whoa:

Oh happy days!!!!!!!!!!! :smoking:

Så det lønner seg tydeligvis å stå på :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Grattis!!

Har venta i 5 mnd på svar nå jeg.. Når jeg purra på den fikk jeg "Hei

Jeg har fått denne søknaden før og den er sent til SFOOR for behandling, jeg skal purre på den." som svar..

Har ikke hørt noe siden 15 januar.

Søknaden min blei sendt i November..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES! Fantastisk nytt, er kjempeglad på dine vegne!!! :D

Gleder meg til å se og høre det ferdige resultatet av dette - for det må jeg bare :P

Og SÅ kult at du faktisk får lov til å kjøre ett seriøst bygge PÅ vei....aaah, jeg kan tenke meg mange fine, lange turer på norsk landevei 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjoner karer!!

Var en kjempegod nyhet å få kun 1 uke før rygg-operasjonen som eg gruer meg til :)

Har vel tilsammen sendt de 9 A4 sider med detaljer,spesifikasjoner osv så det har vært endel jobbing med dette,samt samtaler med Bmw og møter med karen på BT. Fin dialog hele tia,godt fornøgd kan du si hehe...

Spiritus Sancti: Veit ikkje korleis du har gjort dette,men tror det lønner seg å møte personligt opp og snakke med de på ditt lokale BT.

Da har de lettere for å bedømme deg som person om du er seriøs og veit hva du snakker/søker om. Just an idea iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! :D ikke hver dag man hører om såpass samarbeidsvillige folk! ;)

gleder meg virkelig til å se denne bilen på veien!

så får du ha lykke til på operasjonen når den tid kommer, la oss håpe det går like bra som godkjenninga. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...