E36Cab1 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Nei er ikke blitt gjort noe mer med bilen enda,det er fordi eg må nesten gjøre ferdig huset innvendig først etter vannlekkasjen forrige vinter . Måtte rive vaskerom,kjøkken,toalett og bad ettersom nye rør måtte inn og mer isolasjon i veggene(fore ut). Så da vart det endel mer arbeid enn eg hadde regnet med... Skal på ny rehab i Elverums-traktene(Hernes Institutt) rundt februar/mars forhåpentligvis,så det går vel mot sommer igjen før eg får begynt noe vesentligt mer på denne i'm afraid Men har definitivt ikke gitt den opp,tvert imot! Må som sagt bare prioritere hus&helse litt før den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 lest alle 49 sidene. Utrolig kult. Når har du plan om å bli ferdig med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Skjønner! venter i spenning... stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 For et prosjekt! Synd helsa og huset, men håper å få se en fortsettelse av dette etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Kuuuult prosjekt. Lykke til med både helse, hus og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtommy Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Deilig prosjekt gleder meg til fortsettelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ser du og sliter litt med tiden for tida. Hatt det travelt selv, men er sånn smått igang igjen. Gå inn på tråden min senere når du har tid, da jeg lurer på litt småtteri du kanskje kan bistå med:-) Vil ikke ødelegge din V12 tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Da har eg mest sannsynlig 1mnd igjen her på rehabiliterings-instituttet,og huset nærmer seg ferdigstilling etter omfattende oppussing,så viss alt klaffer blir det nok mye godt arbeid på 550'n fremover håper eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Krysser fingre og grenrør for rask friskmld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Krysser fingre og grenrør for rask friskmld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Formen? På bil og mann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Tja si det du...er så mør,øm og stiv etter all treningen her i både slynge,basseng osv at eg veit nesten ikke helt hvordan den ligger an hehe...men kjenner meg sterkere i støttemuskulaturen,håper det vil bli nokså bra tilslutt. Har fortsatt 1 uke igjen her borte(fikk tildelt ekstratid da de så det som nødvendigt),og må basere meg på fortsatt opptrening når eg kommer hjem,men ser litt mer optimistisk på dette enn før eg kom hit iallefall Så det er tilstanden min,og bilen...vel,den er vel status quo på den der den henger ensom i garasjen vil eg tro. Men skal eg tro "shipment tracking info" fra Usps,så ligger det noe stort & kjekt og venter på meg fra Us of A når eg kommer hjem,det burde sparke meg igang igjen så smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Du skal skal se du blir krute go igjen! Stå på! Gleder meg til flere bilder og se fiffige løsninger. Prekæs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Da har jeg nettopp frydet meg gjennom 49 sider på frivakta mi! Meget stiv i nakken og tørre øyne ! Det beste lesestoffet jeg har kunnet lest mens jeg ligger på lugaren å venter på å gå på vakt igjen! Jeg tror jeg skal lete lenge etter slik pågangsmot, TROSS masse motgang både når det kommer til rygg å hus.. Stå på, skal titte innom å se på tråden her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Takk for oppmuntrende ord fra dere begge,som sagt så merker eg fremgang på skroget mitt(helsa) så siste skrue er ikke skrudd på denne kjerra,no sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå