Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøft bygg:)

Liker slike som deg! :)

Du har på gangs mot å setter deg mål.

Er ganske så ny her på forumet så jeg blir nok å bruke d mye fremover.

Har vært igjennom en lang rygg operasjon for 1.5 år siden.

Har morbus sheueman. Har stivet av ryggen fra nederst til topp med stål og skruer.

Mye smerter enda og mye opptrening på studio og på rehab klinikker.

Skal lese igjennom alle di 50 sidene av innllegge ditt i kveld.

Meget artig at du får d godkjent av BT! :)

Go bedring og lykke til med 550 bygge dit!

Mvh Runar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft bygg:)

Liker slike som deg! :)

Du har på gangs mot å setter deg mål.

Er ganske så ny her på forumet så jeg blir nok å bruke d mye fremover.

Har vært igjennom en lang rygg operasjon for 1.5 år siden.

Har morbus sheueman. Har stivet av ryggen fra nederst til topp med stål og skruer.

Mye smerter enda og mye opptrening på studio og på rehab klinikker.

Skal lese igjennom alle di 50 sidene av innllegge ditt i kveld.

Meget artig at du får d godkjent av BT! :)

Go bedring og lykke til med 550 bygge dit!

Mvh Runar

Hei folkens!

For de som forventet at dette innlegget skulle inneholde saftige oppdateringer sammen med bilder må eg nok desverre skuffe...

Kom heim fra Elverum(rehab) med en fysikk bedre enn på flere år, så eg såg positivt på fremtida og prosjektet.

Måtte jobbe endel pga sjukmeldt sjåfør,men trente hjemme når eg hadde tid og formen holdt seg bra.

Men...for noen dager siden sa det stopp...og eg er værre enn på flere mnd,kansje år..

Eg håper at dette er noe som vil gå over av seg selv med moderat trening(pga smerter),men erfaringsmessigt tør eg ikke gamble på at det stemmer.

Så er nokså langt nede for tiden,og doper meg når det står på som værst selv om eg hater å ta tabletter o.l

Men sier takk for fine hilsner og meldinger,og håper at min hverdag en dag kommer til å bli relativ smertefri slik at eg kan begynne å nyte livet igjen. Slik det er nå er bitterheten og følelsen av at livet er nokså urettferdigt veldig påtrengende,men prøver så godt som muligt å holde en positiv tankegang :)

Runar: Morbus sheueman har eg aldri hørt om,hva er det egentlig?!? Høres ikke godt ut iallefall,ting som har sånne lange navn er vel sjeldent positivt :wink:

Tror vi har ganske god forståelse for hvordan ryggen påvirker livene på godt&vondt,så sier takk for lykkeønskningen og ønsker deg også god bedring! :)

God sommer til alle her inne på Bimmers!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
tøft bygg:)

Liker slike som deg! :)

Du har på gangs mot å setter deg mål.

Er ganske så ny her på forumet så jeg blir nok å bruke d mye fremover.

Har vært igjennom en lang rygg operasjon for 1.5 år siden.

Har morbus sheueman. Har stivet av ryggen fra nederst til topp med stål og skruer.

Mye smerter enda og mye opptrening på studio og på rehab klinikker.

Skal lese igjennom alle di 50 sidene av innllegge ditt i kveld.

Meget artig at du får d godkjent av BT! :)

Go bedring og lykke til med 550 bygge dit!

Mvh Runar

Hei folkens!

For de som forventet at dette innlegget skulle inneholde saftige oppdateringer sammen med bilder må eg nok desverre skuffe...

Kom heim fra Elverum(rehab) med en fysikk bedre enn på flere år, så eg såg positivt på fremtida og prosjektet.

Måtte jobbe endel pga sjukmeldt sjåfør,men trente hjemme når eg hadde tid og formen holdt seg bra.

Men...for noen dager siden sa det stopp...og eg er værre enn på flere mnd,kansje år..

Eg håper at dette er noe som vil gå over av seg selv med moderat trening(pga smerter),men erfaringsmessigt tør eg ikke gamble på at det stemmer.

Så er nokså langt nede for tiden,og doper meg når det står på som værst selv om eg hater å ta tabletter o.l

Men sier takk for fine hilsner og meldinger,og håper at min hverdag en dag kommer til å bli relativ smertefri slik at eg kan begynne å nyte livet igjen. Slik det er nå er bitterheten og følelsen av at livet er nokså urettferdigt veldig påtrengende,men prøver så godt som muligt å holde en positiv tankegang :)

Runar: Morbus sheueman har eg aldri hørt om,hva er det egentlig?!? Høres ikke godt ut iallefall,ting som har sånne lange navn er vel sjeldent positivt :wink:

Tror vi har ganske god forståelse for hvordan ryggen påvirker livene på godt&vondt,så sier takk for lykkeønskningen og ønsker deg også god bedring! :)

God sommer til alle her inne på Bimmers!!

Hei! D er en kronisk(medfødt) lidelse. Flere ryggvirvler som er kileformet og du får en svai på ryggen. Jeg hadde en enorm kuppel rygg før operasjonen. Har hatt meget store smerter siden jeg var 18 år og fram til i dag(er 34 år nå)

Har fortsatt store smerter etter operasjonen og skal til ny vurdering den 8juni om va som kan gjøres.

Tok bein fra hoftkammen og la på ben fragmenter mellom rygg virvlene og skrudde fast 2 stk stål stenger og 24 skruer,og skrudde dette byggverket sammen.

Har stivet av 12 virvler.(TH3-L2)

Ønsker deg lykke til med ryggen og at smertene bli mindre så du kan fungere så bra som mulig. Lykke til med bil prosjektet også.

PS!:

Kjøpte meg en meget strøken E34 m5 3.6 i går. Herlig bil som jeg kommer til å bli gla i kjenner jeg.

Den skal få være orginal hadde jeg tenkt. Men har veldig lyst på m5 turbo, men d er vell ikke bare bare å få d godkjent tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har et spm ang min E34.

D er orginalt en e34 520 1988mod

Er bygd om til M5 3.6

Kvitteringer på motor gear og understell følger med, og den har vært på bmw å di har godkjent at alt av deler er flyttet over fra m5.

Hvordan ble d me den økte vekta på din bil, fikk du noe papirer som viser at den tåler den økte vekta?

Går ut i fra at bilen din veier mere nå en va d står i vogn kortet på aksel vekt og total vekt.

Hvordan fikk du til d med tanke på din ombygde bmw?

Mvh Runar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Leste alle 50 sidene nå, og for en inspirasjonskilde du er. Ufortjent at du skal ha slike problemer med kropp og hus. Er huset ferdig forresten? Hvordan går det med ryggen? Ser det er snart 4 mnd siden du har skrivd noe her nå, håper du kan forsette å inspirere snart. Bok hadde gjort seg, "Engine swaping and BT handling for Dummies"

Ser også at tråden har vært åpnet mer enn 80 000 ganger, det sier litt.

Og bilen er det ikke stort mer og si enn =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - ja da har eg lest alle sidene dine ein gang til :P brukte 6 timer av morningen :P

- å for sei att de vart no eit par gode smil av uttalelsane dine på eit par punkt ;)

Du må inn å svare alle som lurer på kosse de går no, er jo snart ein mnd siden du var innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...