Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, rått prosjekt, gleder meg til å stikke nasa mi ned i detta motorrommet :D kass farge er det på den lettflyktige veska ? og kor fekk du kjøpt den? blei det planing i florø eller ?

Stå på, så får vi ta en "battle" på neste bringeland streetleegal drag ! :)

Brukte vanlig UniRens,den har ingen farge. Du kan fint bruke diesel eller bensin også,men ikke vann ettersom vann har en sterkere hinne eller sammensetning som gjør at det ikke vil sive igjennom spalter osv så lett.

Takk ,virker lovende det prosjektet ditt også! Ser ut til at du vil by på hard motstand,hehe...

Vart ingen planing,var godt innafor toleransene heldigvis.

Får håpe det blir mange løp på Bringeland,er jo skremmendes dårligt med slike tilstelninger her i distriktet desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skriver så "godt og koselig" at det er en fryd å lese!

Kjempeinteressant! Er som å se på et motorprogram på tv :D

En E34 550 TTI blir født

Her kan du ta opp kampen med Mark Evans,no du trenge du enn pete mate som kan hugse kamera :P

Hehe...kan sende en mail til Discovery,høyre om de vil lage en serie om denne bilen :whoa: "....and now,live from a place which we british can't even pronounce,the birth of the 550 TTi continues...."

1wa1b91dsklkrs9tnrtc.jpg

Hadde jo vært noe det,hehe..... :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure på om eg posta litt for mykje og detaljert her inne ettersom det omtrent kun er eg som skriver. Men viss noen finner det intr så kan eg alltids fortsette :santa:

Du kan godt fortsette for min del.:D

Ofte sier bilder mer enn tusen ord - alltid kjekt med de som er imponerende flinker til å huske kamera hver gang de jobber.

Hvis du føler det bare er du som poster i tråden noen ganger, kan du jo kikke på hvor mange som har klikket seg innom tråden, for å lodde interessen.:D

Har hendt eg har ramlet oppi en motor eller 2 tidligere ja :smoking:

Og det ser ut som du har funnet veien ut igjen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RoaldJ: Ja er jo greit å vite at den ikkje kollapser etter 1 minutt også vettu ;)

Jørgen-Fastbmw: Er dyrt å bygge ja,har vel passert 40000,- allerede og er langtfra i mål.... Hugs at bilen din blir sikkert endel kg lettere,er ikkje alltid mest HK gir raskest bil,oppsettet er like viktigt.Så eg vil nok få konkurranse av deg ;)

Der Barockengel: Syns det er greit å ta litt bilder,kjekt å sjå tilbake på en dag også. Skal fortsette med det. Setter jo pris på kommentarer,folks meninger og en diskusjon osv,bare moro det!

Astrid: Ja bilen skal ribbes innvendig også,trenger du til alle 4 dørene? Du får gi et bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger!! Skal oppdatere etterhvert . Idag blir det kun å vaske toppen som er renplukket for deler. Skal prøve å få kjøpt nytt verktøy neste veke for å få tatt seter&ventiler ferdige. Inntil da blir det nok lite som blir gjort desverre....

Ting tar desverre ofte tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...