jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 På GS har de Xenonlyker til ca 8000 kr. Er det lovlig å kjøre med? E36
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 man må hvertfall ha aut.justering av høyde'n for lyktene og lyktespyler.
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 hva med disse ? Er det bare dritt? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... enameZWDVW
Ellingsen B. Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 fungerer like greit de. Selger også de 6900,- komplett.
Morten1989 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering. De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere.
Torminator Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering.De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere. De lyktene fra GS du tenker på? Er det bare å plukke ut originallyktene og sette inn disse så er det godkjent? (hvis man har lyktespylere)
Morten1989 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering.De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere. De lyktene fra GS du tenker på? Er det bare å plukke ut originallyktene og sette inn disse så er det godkjent? (hvis man har lyktespylere) Jepp
Torminator Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Glemte å spørre om det var de hella lyktene med e39-look eller de andre?
Morten1989 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 1AL008875-821 Frontlykter E-36 m/E-39 2001 look HELLA Xenon
Haug530D Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering.De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere. De lyktene fra GS du tenker på? Er det bare å plukke ut originallyktene og sette inn disse så er det godkjent? (hvis man har lyktespylere) Jepp Nei, man må i tilegg ha en føler på bakakslingen som justerer lyset i forhold til belastning har selv installert fra Prefacelift halogen til facelift Xenon på min E39.
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 er det autojustering på de Ebay lyktene også?
Torminator Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering.De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere. De lyktene fra GS du tenker på? Er det bare å plukke ut originallyktene og sette inn disse så er det godkjent? (hvis man har lyktespylere) Jepp Nei, man må i tilegg ha en føler på bakakslingen som justerer lyset i forhold til belastning har selv installert fra Prefacelift halogen til facelift Xenon på min E39. Mye stress å ettermontere en slik føler da? Vet du om det følger med i settet?
Morten1989 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering.De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere. De lyktene fra GS du tenker på? Er det bare å plukke ut originallyktene og sette inn disse så er det godkjent? (hvis man har lyktespylere) Jepp Nei, man må i tilegg ha en føler på bakakslingen som justerer lyset i forhold til belastning har selv installert fra Prefacelift halogen til facelift Xenon på min E39. Slik jeg forsto det på en annonse fra de lyktene, så var det bare å montere de så hadde du låvelig xenonlykter på bilen din (hvis man hadde lyktespylere)
Haug530D Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 De hellalyktene har auto justering.De eneste du trenger får å få det låvelig, er lyktespylere. De lyktene fra GS du tenker på? Er det bare å plukke ut originallyktene og sette inn disse så er det godkjent? (hvis man har lyktespylere) Jepp Nei, man må i tilegg ha en føler på bakakslingen som justerer lyset i forhold til belastning har selv installert fra Prefacelift halogen til facelift Xenon på min E39. Mye stress å ettermontere en slik føler da? Vet du om det følger med i settet? Vet ikke om E36 er levert med Xenon, så jeg aner ikke om det finnes noen sett med alt. Men på E39 så løser man av bakhjulet setter på føleren tar av noen deksler under bilen og stripser kabelen fast til bremserøret, må så ta bort innerskjermen foran på passasjer siden + spyletanken, deretter trekker man kabelen inn under dørken, inni må du trekke vekk gulvtrekket og skru bort sparkepanelet, kabelen koples inn på lysmodulen. Er litt knot med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå