jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 ja ble litt overrasket jeg og. Flere ting jeg kan ta ut da? Fant ikke så mye støydempingsmatter under teppet. Bare sånne små lapper med asfalt, men ikke særlig mye, det er vel ikke vits i å ta ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Asfaltmatter er no drit + at de veiere flere tonn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 men det er ikke mye av dem, bare noen tynne matter på enkelte steder. Små lapper liksom. Skal jeg ta dem bort da? Er det noen KG å tjene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Kan spare på andre seter om du ikke alt har gjort det? Vet ikke hva du har letta jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 jeg har standard stoffseter:.. Så det er vel det letteste som er sikkert. Har tatt ut reservehjul og basskasse , og alt mulig drit:) det som er igjen er forsterkeren og spilleren, høyttalerne foran .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 jeg har standard stoffseter:.. Så det er vel det letteste som er sikkert. Har tatt ut reservehjul og basskasse , og alt mulig drit:) det som er igjen er forsterkeren og spilleren, høyttalerne foran .. har du AC på bilen? Har foresten hørt at det er mange KG å sparte på nytt eksosannlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 nei Bytte ut til et lett og lite batteri som mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 god ide:) Takk for det:) har et sånn forseglet banner-batteri som er ganske lett men det finnes lettere:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Var ute å så på bilen om jeg kom på noe som kunne fjernes, Kom ikke på noe annet enn tåkelys om du har det. Skal du ta Co2 test og det samtidig? eller trenger du ikke det? Har et rustfritt stål eksosannlegg fra motor og bak i tilfelle. Men alt av høytalere kan du vel fjerne? Se i motorommet og studer alt. Mulig du finner noe du ikke trenger vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 tusen takk:) Jeg kan fjerne høyttalere ja, og kabler til forsterker. Og mattene ved føttene. Samt bagasjeromsmatta kanskje? Eller blir de pissed på biltilsynet hvis jeg fjerner den matta baki der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Greit og skjule at du har røske ut alt av tilbehør på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 kan legge inn et vanlig teppe baki der. den matta i bagasjerommet er jo drit tung.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Hvis du finner en grei løsning på det, så gjør du selvfølgelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Sjønner ikke eventuelt hvorfor de skulle henge seg opp i ei matte. ikke noe som går hverken på sikkerthet, varsling, bærendekonstruksjon eller miljø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå