Ron Jeremy Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Moderatoredit (Fredrik): Her var det åpenbart en heller dårlig kommunikasjon mellom selger og interessenter... og visa versa. Telefonen er solgt og tråden derfor stengt, men for ettertid bør dere prøve å holde en litt mildere tone mot hverandre... så slipper vi dette tullballet som tråden utviklet seg til. Har atter en gang for mange mobiler, så selger nå min sorte W760i. Den er ikke operatørlåst, og alt av utstyr inkl eske og selvsagt inkl kvitteringer følger selvsagt med. 2000.- kjøper betaler frakt. Voksen brukt og i dertil stand (brukt ca 5 uker) Fått terningkast 5 i amobil og mobilen.no. Pm, eller 95169568. Helst sms som første kontakt.
verticalescape Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Har du testet GPS`en? Funker den bra?
Ron Jeremy Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Har du testet GPS`en?Funker den bra? har ikke brukt den så mye, men overaskende rask - fra kald start tar det kun sekunder. Bedre enn GPS'en som er i C702 bl.a (jeg har den også)
Dirty Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Jeg er intr i denne. byr 1500 + fraktkostnader. med tanke på at den koster 2800 ny i butikk. send svar på Pm vis det er aktuelt.
Ron Jeremy Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Jeg er intr i denne. byr 1500 + fraktkostnader. med tanke på at den koster 2800 ny i butikk.send svar på Pm vis det er aktuelt. Den er 5 uker gammel, ulåst... budet ditt tas derved ikke til følge.
Ron Jeremy Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 hmm okei trenger tlf byr 1800 + frakt. Du trenger den tydeligvis ikke så mye... Jeg skal være ærlig med deg, jeg hadde ikke solgt denne til deg om du så hadde bydd 3k. Penger er en ting, pissebud noe annet. Lykke til videre med strategien din! Objektet er nå solgt, for prisforlangende. Takk for interressen.
Dirty Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 hmm okei trenger tlf byr 1800 + frakt. Du trenger den tydeligvis ikke så mye... Jeg skal være ærlig med deg, jeg hadde ikke solgt denne til deg om du så hadde bydd 3k. Penger er en ting, pissebud noe annet. Lykke til videre med strategien din! Objektet er nå solgt, for prisforlangende. Takk for interressen. Idiot
Ron Jeremy Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Hm.. Jeg er selger, og bestemmer vel derved hva som er akseptabelt og ikke! Som sagt - objektet er solgt som sagt, er det andre kreative innspill mottas disse på pm, på forhånd takk.
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 hmm okei trenger tlf byr 1800 + frakt. Du trenger den tydeligvis ikke så mye... Jeg skal være ærlig med deg, jeg hadde ikke solgt denne til deg om du så hadde bydd 3k. Penger er en ting, pissebud noe annet. Lykke til videre med strategien din! Objektet er nå solgt, for prisforlangende. Takk for interressen. Idiot +1
Hansh Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Så lenge du får et konkret bud med en saklig begrunnelse synes jeg det blir litt umodent å svare slik du gjør. Virker ikke som så mange andre her, inkludert meg selv, opplevde det som et skambud.
Anbefalte innlegg