jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ikke at det gjør noe, men jeg lurer på hvorfor. Jeg bytta speedo og da blinker blinklysa dobbelt så fort. Akkurat som når en pære var gåen før. Men alle pærene er hele... Snodig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 hatt samme problem, mitt problem var da at en pære ikk var skikkelig skrudd rundt og ene kontaken bak panelet var heller ikke skikkelig i. skjekk det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Er det samme spedometer som du hadde før eller er dette ifra en annen modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 For lite blinklysolje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 må flytte ned blinklyssperra må være noen med noen kontakter.. snodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 garantert noe fuck med speedo, at den tror en pæremangler eller no sånn muffins no. ikke noe jeg hadde brydd meg om. er det på begge sider ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Vel, når jeg får vite om han har samme speedometer som han hadde før eller om dette er fra en annen modell kan man svare lettere på dette spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 det er fra en annen modell:) En annen E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 og ja det er likt på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hmm, det første jeg kunne tenke på er at det er forskjellig motstand i speedometrene. Dette kan ha en innvirkning. Og siden du kun har byttet speedometrene vil jeg anta at det er her "feilen" ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå