lagrinn Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 link til salgs annonse på finn http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link har lurt litt på og kjøpe denne og har vert i kontakt med selger flere ganger. Hva er denne verdt? han skal godkjenne den med 2,7l motoren før jeg evt. kjøper den. det er en 320 som er bygget om til en alpina 2,7l med felger og stylingen, senket med h&r fjærer og dempere,. 325 bremser. 320 girkasse med ny 325 clutch. nye bakdekk. alpina felger på sommer dekk og bane dekk. ny lakket får 1-2år siden (husker ikke helt hva selger sa) motor gått 40000km, bilen 193000km z3 diff alle foringer i understell er byttet til m3 eller sterkere. m-tech interiør som ser strøkent ut. ellers skal den vere fin i lakken, uten riper og bulker. så viss noen har en mening eller kjennskap til denne bilen så er det bare og skrive i vei. takker får svar
-Roger- Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Hmmm... Merkelig, jeg er nesten sikker på jeg så den bilen der til salgs for ca et år siden, men da sto det 3,0 m3 motor i annonsen! Kan hende jeg tar feil, men grunnen til at jeg er ganske sikker, er at jeg kjenner igjen det bildet foran den bmw bygningen med alle vinduene. Anyway, så spiler jo ikke det noen spesiell rolle for deg, siden vi nå ser hvilken motor som er her og du har snakket med han flere ganger.
jolly Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Er vel ikke Alpina seter det der. E30 seter som kom i en sen og litt forseggjort versjon. Dessuten så var det litt rart med M ratt og matter når det skal være en Alpina. Men dette er jo ting som er fort gjort å gjøre om på. Men bilen var jo kjempefin. Var den litt dyr ?
-Lasse- Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Fin bil - men den prisen bør være prutbar!
Lars89 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Veldig fin bil, men overprisa med tanke på at den er ombygd. Får E30 med M motor til den prisen.
Dr_S Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Generelt skeptisk til alt av annonser fra Skien fra folk som kaller seg Marius...
Kai-P. Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Generelt skeptisk til alt av annonser fra Skien fra folk som kaller seg Marius... Den der tror jeg du må utdype litt, hehe..
Deep Dish Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Generelt skeptisk til alt av annonser fra Skien fra folk som kaller seg Marius... Den der tror jeg du må utdype litt, hehe.. Seek and you will find out....
lagrinn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 ja, prisen er prutbar, så er nede under 100k får den nå i allefall, er ikke alpina seter osv, kun det utvendige, er vell m-tech seter blandt anna. angående marisu så virker han som en ærlig sjel, han er også medlem av bmwccn, så han er vell litt seriøs får jeg tru. men jeg skal nå se og prøve denne bilen før jeg betaler får den, så det er ikke noe problem. men hva synest dere noe som dette er verdt. ser jo ut som bilen er helt strøken.
Hawkon88 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det er vel bare motoren som er alpina på denne? for min del kan skjørtene og hekken minne litt om mtech 1. og fronten er vel ikke alpina (den ser vel ut som han med hvit bil og gule lykter på en preface, har) ikke at jeg er noen alpina kjenner, men.. jeg hadde også spurt om hva bilen skal godkjennes som. skal den godkjennes som alpina? hvis ikke, kommer vel det strengt tatt aldri til å bli en?
lagrinn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 det blir vell aldri en alpina uansett, det blir en 320 som har godkjent 2,7l motor i vognkortet, mener han sa det var alpina fangere osv på denne, helt ærlig så har jeg vell aldri sett en alpina b3. men samme det, bilen er flott og se på slik den står nå. men hva er den verdt. har ikke lyst til og gi overpris på den heller.
Torbjørn E39 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Søkte på mobile.de og fant bilder av en orginal, desverre ikke bilder innv.
lagrinn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 den er jo ikke helt ulik får å si det sånn, men har veldig lyst på en to dørs e-30 som er strøken og dem vokser ikke på trær på verken finn eller autodb. men Dr_S, hvilken dårlig erfaring er det du har med en marius ifra skien? denne marius jobber som bilselger hos en bilfohandler i skien, mener det var bmw han solgte også.
BmwKlovn Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Jeg kjenner eieren godt! Både Marius og bilen er det ingenting å si på. Det er ikke denne som hatt en M maskin som har liggi ute for salg med brock hjul nei! Han er som du sier også medlem av BMWCCN og jobber på Bilsalongen i Skien (BMW). Dr_S: det der virka veldig seriøst må jeg si! Pen bil, behandlet godt!
-Roger- Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det er ikke denne som hatt en M maskin som har liggi ute for salg med brock hjul nei! Ok.. Jeg husker ikke hvilke hjul det var, men minnet veldig om den bilen... Rød e30, foran sikkert det samme bygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå