Orjan Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Nå har Alpina oppdatert hjemmesiden sin med den nye B3.... Wallpaper; http://www.alpina-automobiles.com/alpina-downloads/gallery/b3-bi-turbo.html Til julenissen; Jeg tar gjerne en Alpina-blå sedan med 19" Classic felger (ikke Dynamic, som på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Til julenissen; Jeg tar gjerne en Alpina-blå sedan med 19" Dynamic, som på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Ønsker meg også en sånn til jul, bare med andre felger. Disse synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Ønsker meg også en sånn til jul, bare med andre felger. Disse synes jeg ikke noe om. Meget enig der! Få på noen med fet kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Nice ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Få på noen med fet kant ...derfor vil jeg ha Classic i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Fikk sitte på i en sånn forrige uke hos en forhandler. Ferdig registrert med skilter og et års road tax. 389000 kr men i england da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Jeg tar å en slik en kjære nisse, felger tja surprise me... Å er du tom tar jeg gjerne touringen i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Ikke får å knuse drømmene deres... Men Julenissen finnes ikke..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Alpina er alltid en god ting. Generelt sett syns jeg 3-serien ble mye penere etter FL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 B3n med felgene til touringen hadde vært spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 heftige biler.. knipset dette under sist tur for å hente bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå