bmw520is Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Lurer på hvilket annlegg som fungerer best i en e34, om jeg skal ha lukket kasse eller porta?? har tenkt å bruke rundt 3-4tusn på sub til bilen ink kasse, noen som har noe å ambefale. hvis noen har en link hadde det vært greit:-D takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Jeg synes JBL lager fine subber, som passer bra i bagasjerommet på e34. Klart, den rister deg ikke i hjel. Men den gir en fin bass til rundt 3000 tror jeg det var. Har kjøpt meg selv og min søster slike pakker. Ser en type JBL er veldig billig her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Enklere måte å få god lyd får du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 jeg har en x-max til tusenlappen i en 50 liters porta kasse helt greit til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520is Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 skal bare ha kasse med sub, har forsterker:-D Noe annet å ambefal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Denne spiller utrolig godt med en grei forsterker.. Mange kamerater har gått for denne løsninga, de har bare lovord å komme med Handla denne nylig: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Da har jeg kasse selv. Det viktigste når du har forsterker fra før er å kjøpe et element som matcher denne. Mht impedans på spoler og effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Det beste er å ordne en port opp i hattehylla for at trykket skal nå coupeen. JBL elementer er kanonbra, selger mange av dem på jobb. Fått flere gode tilbakemeldinger. Men sjekk også www.dynabel.no har et DY9412 element fra dem, slår som juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 i min e34 hadde jeg en phoenix gold 12". mener det var Xenon. den satt i en 34l portet kasse. det er å anbefale ihvertfall. har hverken før eller etter hatt noe som låt så godt.. bare husk å finn riktig jording Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Du burde først og fremst kjøpe element etter hva forsterker du har. Ohm osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Andefaler Dynabel på det varmeste... knall anlegg til en billig penge... DY9412 er et knall element. Har brukt dynabel subber i egne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Åsså hjelper d veldig lite med porten opp i hatthylla om ikke elementet spiller inn i cupeen å da så sørg får at d er tett mellom element og bagasjen. ellers så blir bassen borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 jeg haddde i min e34 kun en 34l porte kasse. den hadde ikke porter i hattehylla. jeg lurer på om ikke elementet og porten var vent bakover også jeg. og det låt som ett uvær. var nesten for mye bass for meg.. så, her er nok det viktigste å prøve seg fram. finne ut av hva du liker selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 jeg fikk også beskjed om å sette elementet så langt mulig bak i trunken som jeg fikk den, samt å sette elementet mot bagasjeluka, han mente du tjente noen desibel på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 men, jeg mener å huske at jeg også bygde meg ei kasse som var tilpasse å slå ut mot skiposen. lurer på om jeg ikke har tegningen til den på fotobøtta. skal se etter om jeg har den. så kan jeg dele den om det er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 dette er også noe jeg kom frem til, selv om jeg skal ha en porta kasse, lager skråvegger som passer perfekt slik at all trøkk kommer rett inn, lett å få vekk skipose/metallplata som sto mellom bagasjerom og bakseter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 å la elementet spille inni bagasjen kan nå funke til en viss grense, å ja... d kan bli bedre bass, men at du vil få mer desibell av d nekter jeg å tro på, og trykket da??? d vil man heller ikke få inn i bilen, iværtfall ikke i en E34 da den er relativt tett, jeg har selv bygget en del kasser og prøvet meg frem i E34 og vil påstå at en bandpasskasse funker best. men vi alle har forskjelige krav og smak, så her er d egentilg bare å teste seg fram til hva man liker best, for ingen her inne liker d samme og vi alle har en formening om ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå