Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update da. Har hentet meg motor som sagt.. m20b25. Fikk også med tårnståg som er montert.

Videre planer er å gå over motor, alle fall se til om toppen med tilbehør er OK, og av med bunnpanna å ta en titt der. Har begynt i dag med litt "småtterier" som å tatt av servopumpe, dynamo og toppdeksel. Toppdeksel har jeg pusset ned, blå lakk er ikke helt min stil.. :roll: Skal prøve å pusse d blankere og blankere med papir til keg tar autosol til slutt.. om ikke noen har andre tips?

Her er litt bilder alle fall:

d66zz5iytdodmcpuiwe1.jpg

l1uvpcn848149t5gu7n9.jpg

6t066ztq0viuoqtwz1l5.jpg

nsfvvxryd0x5zv8f6e6v.jpg

Noen som har formening om hvorfor det er ei plate i toppen av toppdekselet mitt?? det ser ikke orginalt ut, å har aldri sett det på andre motorer jeg har hatt.. hverken b20, b23 el b25.. ser ut som plata er hjemmelaget, for den er ikke bein..

a9z0aj15zu6k2vdz3jxd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Stille i tråden for tiden, men kommer noen nye bilder her..:)

Videre planer nå, etter alle eksamener osv er å få i annen motor! Planen er å begynne helga etter den 18juni, med mindre jeg drar på havet. Klør litt etter å få neddi litt større maskin, da jeg begynner å bli lei av b20`n :roll: Ellers er planen videre å fikse opp litt småpjask, og kanskje ta den rustflekken som befinner seg under/mellom frontrutepakningen og luftehullet der..

byjhs56fid19532ktoas.jpg

7zkxpjx0gfufvya577x9.jpg

2yt9hlpn0sawf3qsdgul.jpg

ja5kpwmkxwa79m5uh3f6.jpg

d0oonwixlm6pw5rztd93.jpg

pjc8ajouwxeo01xps8at.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

går litt tregt med update her, men motoren som skal i holder på å gjøres klar! dette tar tid da jeg fikk meg jobb å er borte hele ukene.. Har også pollert bilen, noe som ble ganske bra med tanke på den korte tiden jeg brukte.:) Noen som vet om det er bortkastet å bruke grenrør når resten av eksosen er orginal?

Har også kjøpt Cat-killer fra toreso her inne som skal prøvemonteres forhåpentligvis i helgen for å se om dette kan være noe som passer på fronten.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den detaljen jeg liker aller best på bilen din, er at du har beholdt den sorte lista på støtfangeren selv om du har M-tech ll front. Jeg har uten unntak sett hele stasen lakkert i bilens farge. Det gir en kjempefin brytning i fronten og gjør den mer spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for tilbakemeldinger.:) begynner å bli grei høyde forran ja.:) men har lyst til at den skal enda litt nærmere bakken. brytningene i svarther bra, men lurer litt på hva jeg skal gjøre i helhet siden bakfangeren er helt hvit. har bakfanger som jeg skal lakkere hvit, med de svarte listene, for å se hvordan dette tar seg ut, etterhvert... er liksom ett el annet som "mangler" / ikke stemmer nå, synes jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...