Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PM meg når du skal selge denne. Utrolig fin bil. Hvorfor kommer jeg aldri over slike eksemplarer :(

Å selge ser jeg på som veldig usannsynlig akkurat nå 8) Må si jeg blir mer å mer fonøyd med bilen, spesielt når jeg ser for meg hva som skal gjøres fremover.. Har faktisk bare sett ett mer strøkent utgangspunkt enn denne som ikkje har vært ordnet opp osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett å slett en pen E30 :)

Gjerne flere bilder..

Skal få tatt flere bilder i morgen når d blir lysere.:) skal shine bilens motorrom å div så skal ta bilder underveis.:) å så selvfølgelig når vingen kommer på 8) gleder meg! Er liksom noe som mangler bak der sammen med den hekken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst Jørgen, dette blir bra :)

Hjem å prøve sekser igjen jeg nå da :) hehe

Skal nok få til noe bra av dette ja..:) Å meeeeget godt å sette seg inn å starte 6syl igjen.. 8) Magisk opplevelse :oops:

Det er nok noe helt spessielt det ja gitt :)

Skulle hatt med meg interiøret mitt om jeg skule prøve den :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst Jørgen, dette blir bra :)

Hjem å prøve sekser igjen jeg nå da :) hehe

Skal nok få til noe bra av dette ja..:) Å meeeeget godt å sette seg inn å starte 6syl igjen.. 8) Magisk opplevelse :oops:

Det er nok noe helt spessielt det ja gitt :)

Skulle hatt med meg interiøret mitt om jeg skule prøve den :lol::lol:

Ja, var uventet bra både teknisk og karosserimessig..:) To små rustflekker under pakninga på frontruta, men de tar vi knekken på.;)

HAHA, så vannvittig morsom vi var i kveld :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder jeg tok i dag..:) litt avfetting og vasking av motorrom. Var i grunnen mest støv så gikk ikke med noe sæærlig med avfetting..;)

Har også vasket bilen utvendig.. Men etter at lakksiget på enefremskjermen og vingen er lakkert blir d nok evt rubbing og en helpolering for å få friska opp lakken litt..:)

s00221goi630key8qfmp.jpg

olp3f7w94pfzvrv2hm1g.jpg

epanocinckhs213ezc11.jpg

Til og med originalt BMW batteri 8)

go9batrbgj8dsg3kkzlx.jpg

5ay9m66dukz81xf5534w.jpg

rzetmhe5ya77ahl9g1ia.jpg

k66z79rknx278vjmiswj.jpg

xgqlkn8ij050u3ke1aei.jpg

ywxhrs4r5xpa23nh3bgy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å se at i solgte biln te nokken som tar vidre vare på den:) den e et stort savn :(

Bilen skal nok bli tatt vare på ja.:) trenger ikke bekymre deg for det.! En liten entusiast du har solgt den til i grunnen :roll: E30 er jo verd gull, alle fall i denne tilstanden.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde seg med senk og felg;) kjem t å savne biln t kaja:p

http://www.rosemdesign.com/lowen/pages/mtech.htm bli vell litt lik me den på nederste bilde tenke i ?:P

Ja absolutt.:) Felgene skulle kanskje vært litt bredere, men får holde til så lenge.. hehe, du er vel den 4 som sender meg d bilder der, så ser absolutt ingen grunn til at den ikke kan ligne på den der 8) Holder på å sjekke ut på å få i dørplatene da jeg vet om en som skal selge til 4 dørs men mangler til ene bakdøra og til fremskjermene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjorde seg med senk og felg;) kjem t å savne biln t kaja:p

http://www.rosemdesign.com/lowen/pages/mtech.htm bli vell litt lik me den på nederste bilde tenke i ?:P

Ja absolutt.:) Felgene skulle kanskje vært litt bredere, men får holde til så lenge.. hehe, du er vel den 4 som sender meg d bilder der, så ser absolutt ingen grunn til at den ikke kan ligne på den der 8) Holder på å sjekke ut på å få i dørplatene da jeg vet om en som skal selge til 4 dørs men mangler til ene bakdøra og til fremskjermene.

Det eneste fornuftige stedet å kjøpe sideskjørtene, er www.ebay.de .

Jeg kjøpte komplette sideskjørt til 4 dørs der for 3000 kr inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...