Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

gjorde seg med senk og felg;) kjem t å savne biln t kaja:p

http://www.rosemdesign.com/lowen/pages/mtech.htm bli vell litt lik me den på nederste bilde tenke i ?:P

Ja absolutt.:) Felgene skulle kanskje vært litt bredere, men får holde til så lenge.. hehe, du er vel den 4 som sender meg d bilder der, så ser absolutt ingen grunn til at den ikke kan ligne på den der 8) Holder på å sjekke ut på å få i dørplatene da jeg vet om en som skal selge til 4 dørs men mangler til ene bakdøra og til fremskjermene.

Det eneste fornuftige stedet å kjøpe sideskjørtene, er www.ebay.de .

Jeg kjøpte komplette sideskjørt til 4 dørs der for 3000 kr inkludert frakt.

Aha, takk takk..:) Nå er ikke jeg noen dreven E-bay handler, faktisk aldri prøvd. :oops: Men er helt klart en del KR å spare på dette ja.. Leta litt i sta men fant kun til 2 dørs.. Mulig mine kunskaper ikke strekker til.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der ser du ja :oops: siden det stor u.Limo trodde jeg d ikke var til 4 dørs.. Men takk..:) Er d samme opplegget som du bruker på www.ebay.com?? med tanke på den paypal kontoen og slik?? forklar gjerne på MSN om du gidder? :roll:nsrrr@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er det vel på tidet med en liten oppdatering.:) Har fått på 8.5x17" brockhjul rundt om.. Fikk pruta de ned til en latterlig billig pris 8) Og har montert sota DE lykter som jeg kjøpte her inne:)

På noen av bildene er den veldig lav bak, men har justert den opp en del.. For mye kanskje.. Får justere litt frem og tilbake til jeg finner ut hvordan jeg vil ha den.:) Bildene er tatt med mobil da jeg ikke finner datakabelen til kameraet :evil:

uvlc7xpyomsabes56y70.jpg

jkcdh8ucjf0i98upjdsc.jpg

e5txn5lyr6p58hyjqmy9.jpg

k0r3jwn710rsuvseo659.jpg

0rovsdysq1fdghjtpx8g.jpg

9xx7toh6i8fpx8zsf7nx.jpg

eefawy9733u5lcvpxmn2.jpg

zid0em2uwvr64bp4xhew.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Oppdaget i helgen at bagasjerommet mitt har tatt inn en del vann..:( noen som har ærfaringer med dette? skal det være noe form for drenering i sidene? tok ut mattene å så at det var tectylert og lakkert over der nede. sjekket i full fart rundt lykter og slike plasser som kanskje lekker først, men kunne ikke se noe, å fikk ikke sjekket mere siden jeg skulle reise igjen. Kunne også se for meg at det kanskje lekker litt ned antennehullet, men har jo ikke hull på begge sider, og det var faktisk mere vann på den sida det ikke var antennehull.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm kanskje det lekker inn utluftinga? Kanskje droppe å kjøpe gullfisker heller:-)

Flotte E30'er du har!!! Vil ha den oransje der:-)

var ikke feil den C'en heller....

har sjekka de også, men tror de virker som de skal! nei gullfisker skal ikke få noe liv i min E30.! hehe..

Takk for d.:) har montert XENON også nå, å d ble bra på sota DE..;)

Den oransje kommer nok for salg snart med m20b25 motor og 8.5 og 10x17" brock B1 tror jeg.:) Eieren har plukka ut 3.5 literen da den var tung å selge. Men den er under "kniven" nå å blir ordna opp.:) C`en er gull ja!! Godkjent med Cosworth motor, Omega 3000 bremser forran, volvo bakende med bremser, helbur å alt. Den har nå fått Ny cosworth motor med 4x4 blokka som vistnok skal være sterkere, så denne blir morsom å prøve igjen til våren.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Har hatt tendenser te avkarium i mine brønner og.Har vært rusthull i innerskjermer som har gjort det til hos meg.Ska godt gjøres att det kommer inn noe gjennom utluftinga.Men er det soltak så kan du sjekke att slangene ifra dreneringa der sitter der de skal i utluftinga.Men vil ikke tro att det er det som er feilen,for det kommer jo ikke vann i litersvis gjennom dreneringa.

Så ta en kikk på hjulhusene du=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Har hatt tendenser te avkarium i mine brønner og.Har vært rusthull i innerskjermer som har gjort det til hos meg.Ska godt gjøres att det kommer inn noe gjennom utluftinga.Men er det soltak så kan du sjekke att slangene ifra dreneringa der sitter der de skal i utluftinga.Men vil ikke tro att det er det som er feilen,for det kommer jo ikke vann i litersvis gjennom dreneringa.

Så ta en kikk på hjulhusene du=)

Hei.!

tror nok utluftinga kan glemmes ja. som du sier så skal d godtgjøres at d kommer inn der. Soltak har jeg ikke, så den muligheten er også tatt vekk. Men d jeg mente med drenering er om d egentlig skal være drenering helt nede i sidene, "bak" hjulhuset? så ut som d var tectylert over noen tèpper der, kanskje slike gummitepper som skal være mulig å ta ut. Men hjulhusene kan vel få en sjekk ja. Blir vel til å plukke ut matter og anlegg til helgen å legge med i bagasjen mens fattern spyler vann rundt omkring :wink: kan jeg kanskje være heldig å se om d kommer inn noen betydelige mengder noen plasser.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...