Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var den jeg mente ja. ;)

Sjekk også luka di. Hvis bilen har hatt en like smart tidligere eiger som min har hatt, er det skåret hakk under der for å få på hull til spoiler. Spør meg ikke hvorfor han ikke bare har borret, men måtte tydeligvis til verks med vinkelsliper for sikkerhets skyld. Da har vannet ligget utenfor pakninga der, den "kanalen" har blitt full, og vannet har runnet gjennom hullene han har skjært til, og ned i bagasjeromet. :roll:

Pen bil du har foresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den jeg mente ja. ;)

Sjekk også luka di. Hvis bilen har hatt en like smart tidligere eiger som min har hatt, er det skåret hakk under der for å få på hull til spoiler. Spør meg ikke hvorfor han ikke bare har borret, men måtte tydeligvis til verks med vinkelsliper for sikkerhets skyld. Da har vannet ligget utenfor pakninga der, den "kanalen" har blitt full, og vannet har runnet gjennom hullene han har skjært til, og ned i bagasjeromet. :roll:

Pen bil du har foresten! ;)

Såpass ja.. :lol: Er nesten utrolig hva man kan se i visse tilfeller ja!! men nå er denne bilen ganske "urørt" til jeg kjøpte den, så tviler på det er noe spoilerhull. Men skal se etter å luke ut hver eneste mulighet.:)

Takk takk.:) er meeeget fornøyd med eksemplaret faktisk.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket pakningene rundt lyktene også. Har hørt at det kan komme inn der også.

har i grunn sett over pakningene til lyktene, og så over pakninga til bagasjelokket i sted nå, men de så hele å pene ut, å ikke noen tegn til at d kan lekke inn vann der. må ta en grundig research i helga slik at jeg får stoppet d.. har vel en tendens til å bli fuktig i bagasjenrommet til e30`n uansett når d er kaldt.. så trenger ikke mer fukt enn nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg plukka ut alt i bagasjen og tatt av bakfanger, men enda ikke sett noe som kan være grunnen til at det kommer inn vann.skal gå hardere til verks i morgen å spyle rundt omkring bak med vann å se om jeg kan finne noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da var sideskjørta kommet også.:) så planene fremover er å lakkere vinge og sideskjørt! mulignes lakkere eikene på felgenem men klarer ikke helt bestemme meg hvordan de skal lakkeres. Videre blir d byttet interiør til grå/svarte stoler, og delskinn dørsider svart/grå. Lurer også på å bytte reg.kjede, da det etter serviceboka ser ut som d er nesten 150.000 km siden sist. :) noen som har andre forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent med hvit E30 =)

Du har rette modsa også :]

ja, ser faktisk ut til at den kan bli ganske bra, selv med hvit som farge. : ) Har egentlig planer om komplett m-tech II, men venter til jeg er ferdig med fagskolen slik at jeg har råd til å kjøpe mest mulig orginale deler..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

vært lite update siste tida, ganske enkelt grunnet pengemangel og skolegang. MEN nå skal sideskjørtene og vingen snart inn til lakkering, felgene skal få en runde med autosol ( hvis d hjelper, de er preget av dårlig renhold av tidligere eier, og har en ganske møkkete kant som ikke er enkel å få ren. noen tips?? ) Driver også å lurer litt på å sette i m20b25 og bytte bakstilling.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...