Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for det.:) blir bedre nå vingen kommer på og sideskjørta blir montert. må bare få lakka de først.. så skal jeg lakke litt andre smådeler var plana. m20b25 er ønskelig ja. blir litt lite med b20 føler jeg.:P selv om ikke b25`n heller river skinnet av pølsa :P liker bilen din også! hvor i MR holder du til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig velkommen til å sende meg en PM dersom denne bilen skal selges. :) Flott skyss, men du verden så frustrerende at jeg aldri kommer over noe slik.

Tror nok ikke denne er til salgs med det første. 8) bilen er faktisk i så bra stand med tanke på rust og kaross at jeg tror denne kommer til å stå i mitt navn lenge! desuten er jeg vel e30 entusiast, så jeg må nok ha en 4 dørs i samlingen også fremover. Er nok ikke så velsig mange bra objekter igjen som ikke er rørt så mye. tenker da på store skader og mye rust. men ser jeg noe som kan virke intr så kan jeg sende deg PM.:)

Men, NESTEN alt er jo til salgs for riktig pris :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig velkommen til å sende meg en PM dersom denne bilen skal selges. :) Flott skyss, men du verden så frustrerende at jeg aldri kommer over noe slik.

Tror nok ikke denne er til salgs med det første. 8) bilen er faktisk i så bra stand med tanke på rust og kaross at jeg tror denne kommer til å stå i mitt navn lenge! desuten er jeg vel e30 entusiast, så jeg må nok ha en 4 dørs i samlingen også fremover. Er nok ikke så velsig mange bra objekter igjen som ikke er rørt så mye. tenker da på store skader og mye rust. men ser jeg noe som kan virke intr så kan jeg sende deg PM.:)

Send meg gjerne en PM hvis du ser noe som er interessant ja... Er alt for mange biler som har blitt voldtatt! Har heldigvis sett en del eldre folk (65+++) kjørende rundt i E30 i ny og ne. Slike biler hadde ikke gjort noe å få tak i, selv om 99% av de er 316. :lol: Men gamle folk er ikke akkurat de letteste å overtale om salg, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg gjerne en PM hvis du ser noe som er interessant ja... Er alt for mange biler som har blitt voldtatt! Har heldigvis sett en del eldre folk (65+++) kjørende rundt i E30 i ny og ne. Slike biler hadde ikke gjort noe å få tak i, selv om 99% av de er 316. :lol: Men gamle folk er ikke akkurat de letteste å overtale om salg, tror jeg.

Når du nevner eldre med e30 går det faktisk en i hjemkommunen min!! den ser helt dønn strøken ut. den har crome-buer da, så skal ikke si hvordan det ser ut under der og under bilen ellers, kan jo alltids spørre han om jeg treffer han.:P hvis den er like bra for rust ellers som karosserimessig vil jeg si den er dønn strøken etter hva jeg husker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må komme til Molde 25-26 April :wink:

ja, har nevnt det til en gjeng så håper vi kan skrape sammen noen å komme.:) jeg skal i alle fall en tur..:) er det "treff" begge dagene eller? å hvem arrangerer?

Håper det kommer en gjeng med bmw'er ja :D

Det er begge dagene ja, blir utstilling inne i frænahallen.. Show and Shine..

Det er Moldestuket som arragerer.. Mer info her:

http://www.moldestuket.com/forum/viewtopic.php?t=3989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg fått prøvemontert vingen før lakkering.:) er ikke helt bra tilpassingsform siden den er uorg, men skal nok få lurt det til å bli så bra som det kan bli.:) Beklager dårlige bilder, men er tatt med mobilkamera.

v2olsdvp7kmcohht78yq.jpg

xq9865nmscucblyw62vz.jpg

6rg9u2328brck2er2rl4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...