Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke værst dette da Jørgen :)

Koster på :) Hardt å gå på skole skjønner jeg :lol:

Neida.:) blir da etterhvert nå.! få vingen å sideskjørta til lakking på mandag så kanskje de er ferdig i løpet av uka.:) blir også pussing av felger å div småpjask i ferien tenkte jeg. mulig heve litt bak, eller ta ut guffen som er i "innerkanten" å valse inn buen. men synes d ser ut som den er litt for lav forran i forhold til bak, så kan justere opp litt kanskje.:)

hehe, skolen ja, den går da den om jeg handler litt deler.. 8) har hatt den liggende en stund da. men har jo ikke brukt bilen på over 1 mnd nå. stått innesnødd med sommerdekk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut ta her ja Jørgen.. Lang tid igjen før det er ferdig lakkert eller? :P Noen videre planer? :D

Ja, tror dert kommer til å bli bra.:) Nei, de viste ikke helt når det var ferdi, måtte ha flere ting som skulle lakkeres først, fyrer ikke opp boksen bare for en vinge å to sideskjørt.! hehe

Videre planer, tja, annet interiør, felger og større motor står jo på ønskelista da. Men vi får se. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det står tidligere i tråden, men skal du bytte til m-tech II frontfanger, og dørpanel/sideskjørt? Så nesten lit dumt ut med sorte lister foran og på siden, og helt hvitt bak.

Mja, står vel ikke ordrett, men siden lommeboka ikke tillater den helt store innkjøpet for tiden så er det kjøpt infinity sideskjørt til så lenge. Er på skolebenken for tiden, så er ikke så mye midler å handle for desverre.

MEN, ja, skal ha både frontfanger, dørpaneler og sideskjørt i M-tech II. Er enig i at det ikke er passende slik det er nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...