Gå til innhold

E30 320i "m-tech II" Solgt.:(

Jørgen Lie
 Share

Prisklasse på bilen??  

19 stemmer

1. 1. Prisklasse på bilen??

• 20-30000
      4
    • 30-40000
      8
    • 40-50000
      5
    • 50-60000 og oppover
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan får jeg vekk det "avstemnings" greiern?

Kan ikke gjøre det selv, så send en PM til en av moderatorene, de kan hjelpe deg med det :) Jeg fikk hjelp av [space] hvertfall :)

Men du bør vite sånn ca når avstemningen ble laget, fordi moderator må gå inn i selve innlegget du la ut avstemningen på fikk jeg beskjed om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du ska lakke felgene hvite i center og polere banen blank..........

Det hadde blitt sinnsykt tøft og noe annerledes enn alt det vanlige........

eller helt hvite felger :D hf

Får se an litt med de felgene, men liker tanken ja.:) har lyst på større og andre felger egentlig.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan får jeg vekk det "avstemnings" greiern?

Kan ikke gjøre det selv, så send en PM til en av moderatorene, de kan hjelpe deg med det :) Jeg fikk hjelp av [space] hvertfall :)

Men du bør vite sånn ca når avstemningen ble laget, fordi moderator må gå inn i selve innlegget du la ut avstemningen på fikk jeg beskjed om..

oi, må jeg d ja.. da må jeg nok ha en liten research før jeg tar kontakt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se an litt med de felgene, men liker tanken ja.:) har lyst på større og andre felger egentlig.. 8)

Større? Som i 18"?

Tja, som i 18" eller enda breiere 17".. den kler jo for så vidt Brock-hjula, men er for lite spesielt synes jeg, og for smått bak. så derfor vil jeg ha andre hjul en gang i fremtiden. :wink: Kompis av meg har 8.5-10.5x18" på E30.. det er griiise rått 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg klarte jo å kjøre av hjulet mitt på vei hjem fra skolen.:P heldigvis gikk alt bra, og ødela ingenting, og fikk hjelp av to kjenninger til å skru på hjulet igjen å kjøre videre..;) shitt happends? yes..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...