Gå til innhold

Vindusviskere på e34, funker kunn på max, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar gutter men jeg må nesten presisere at det fortsatt er vindusviskere det dreier seg om, så vist ikke jeg har gådd glipp av noe så tror jeg ikke det sverdet har noe å si på viskerne, eller? :P

Skrevet

Tror ikke jeg blir noe klokere, det mest vanlige me dette problemet er jo tadd opp i andre tråder så må vell gå i garasjen senere og klø seg litt i hue, men for all del vist noen har en lur ide bare sleng den ut;)

Skrevet

Tror det kan være veivaksel-føleren din som er gåen. Mener å ha lest en plass at den kan gi disse symptomene på viskerene. Høres snodig ut men, denne føleren kalles også turtallsgiver og gir info til instrumentene i bilen.

Lykke til! :-)

Skrevet
Tror det kan være veivaksel-føleren din som er gåen. Mener å ha lest en plass at den kan gi disse symptomene på viskerene. Høres snodig ut men, denne føleren kalles også turtallsgiver og gir info til instrumentene i bilen.

Lykke til! :-)

Ja men det er vel bare på trinn 1 der du selv kan bestemme intervallene?

Tror du må finne deg en som kan bilelektro og ta med el skjema på din mod/bil. Treball på bmwccn, han virker til kunne mye. Spurt han?

• 3 weeks later...
Skrevet

Har enda ikke fådd viskerne til å gå orntlig, prøvd annen viskermotor og andre GM&RM uten hell, gådd over koblingspunkter o.s.v.

Hadde prøveskilt på forige fredag og etter en Lang kjøretur virket alt normalt, men når jeg stoppa bilen og starta igjen funka det ikke:(

Skrevet

Har hatt samme problem! Funka kun på øverste stille. på intervall og på "hakk" 2 gikk dei bare 1 gang! fant aldri ut av problemet, men en dag så begynte dei bare å virke igjen! har funka siden :?

Skrevet

Ja har hadd den av og sedd på'n.

sist de funka kom det et litte rykk i viskerne rett etter jeg starta bilen det var og da funka de helt til jeg slo av bilen.

samme rykket fikk jeg idag etter bytte av dynamo fra delebilen men da gikk ikke viskerne

Skrevet

Sjekk om ledningen under di store relemodulene under baksetet er satt i skikkelig, det var problemet på min da jeg hadde det problemet en gang.

Skrudde løs den plastikkrammen som holder modulene, og på under siden, trykket jeg opp ledningene så funket det hos meg vertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...