Gå til innhold

kjøp av vinter bil

Martins
 Share

Anbefalte innlegg

hehe det blri nokk en nr 1 bil til sommeren og,en bil i plassen får å kjøre 328 hele tiden,da den skal holdes med lav km osv.noe den egentlig alt har fra den tiliere eigeren 91 000 km på en 98 mod er ikkje så galt med s hefte fra tyskland og bavaria sandes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikkej stv eg hehe :lol: men bilen så fin ut,likte interiøret eg :D

vil helst ha en sedan

Du vil bli avhengig av stasjonsvogn etter veldig kort tid.

Jeg har hatt to forskjellige stasjonsvogner mens jeg holder på med e30en.

Det er perfekt å frakte deler i.

Jeg leverte front, hekk og vinge til lakkering når jeg hadde e30 touring. Denne hadde jeg byttet i en e34 sedan før det var ferdiglakkert.

Da greide jeg bare å få inn en fanger om gangen.

Det er et must når man skal hente pakker på posten.

Bilde456.jpg

Hilsen en som aldri mer skal ha sedan som bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig og man får plass til i en e30 Sedan, Touring er god plass, men jaggu har jeg fraktet mye på en gang i en så liten bil. Pusser opp en Touring E30, fikk da inn bakluke, front og bakfanger osv osv. i Sedanen. Så jeg syntes nå Sedan er greit valg ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver jo å selge konebilen, en 97mod 318tds om dagen. Det burde jo være en super vinterbil. :)

Ellers har jeg jo en 06mod Nissan Navara som jeg bruker som vinterbil nå, den kan du jo alltids få kjøpt. Navigasjon, cruise, bluetooth, klima++ . Greit å ha noe ordentlig å dra seg frem med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pajeroe nå,men skal selge den,treng ikkje en slik store bil:) så navara er både feil merke og for stor for meg desvere,og diesel er eg lit skeptisk til og kjøpe at,aldri godt å vite hva dem som styre finner på av acgifter osv fremover så... men takker for dit tilbud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...