Martins Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 sitter og ser etter en vinter bil da 328en skal stå i vinter og få en del stell og nye ting etter hvert lit usikker på hva slaks bil eg skal gå for egentlig noen som kjenner til di her,eller har neon formening om dem? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 703#bilder http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Skal du bruke 70 000 på vinterbil? Da har du for mye penger. Ville heller gått for noe sånt. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 hehe det blri nokk en nr 1 bil til sommeren og,en bil i plassen får å kjøre 328 hele tiden,da den skal holdes med lav km osv.noe den egentlig alt har fra den tiliere eigeren 91 000 km på en 98 mod er ikkje så galt med s hefte fra tyskland og bavaria sandes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Ja, heller 4x4 e34. Komfort og fremkommelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Kjøp denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=88450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 trenger ikkej stv eg hehe men bilen så fin ut,likte interiøret eg vil helst ha en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 trenger ikkej stv eg hehe men bilen så fin ut,likte interiøret eg vil helst ha en sedan Du vil bli avhengig av stasjonsvogn etter veldig kort tid. Jeg har hatt to forskjellige stasjonsvogner mens jeg holder på med e30en. Det er perfekt å frakte deler i. Jeg leverte front, hekk og vinge til lakkering når jeg hadde e30 touring. Denne hadde jeg byttet i en e34 sedan før det var ferdiglakkert. Da greide jeg bare å få inn en fanger om gangen. Det er et must når man skal hente pakker på posten. Hilsen en som aldri mer skal ha sedan som bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 stige til e30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Utrolig og man får plass til i en e30 Sedan, Touring er god plass, men jaggu har jeg fraktet mye på en gang i en så liten bil. Pusser opp en Touring E30, fikk da inn bakluke, front og bakfanger osv osv. i Sedanen. Så jeg syntes nå Sedan er greit valg ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 stige til e30n? Sideskjørt. Fliid. Jeg fikk plass til et komplett e30 interiør med dørtrekk og hattehylle i min e30 touring. Og det var uten å ta ut noe interiør, eller sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Eg vurderer å selge min e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 kjøp en hilux 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Jeg prøver jo å selge konebilen, en 97mod 318tds om dagen. Det burde jo være en super vinterbil. Ellers har jeg jo en 06mod Nissan Navara som jeg bruker som vinterbil nå, den kan du jo alltids få kjøpt. Navigasjon, cruise, bluetooth, klima++ . Greit å ha noe ordentlig å dra seg frem med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 har pajeroe nå,men skal selge den,treng ikkje en slik store bil:) så navara er både feil merke og for stor for meg desvere,og diesel er eg lit skeptisk til og kjøpe at,aldri godt å vite hva dem som styre finner på av acgifter osv fremover så... men takker for dit tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Jeg har kjøpt en Polo Colour concept.. Går billig å er lite tull.. Dog kjedelig framhjulstrekker og jentete bil men.. Eller så er Patrol konge på vinter`n.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå