Gunnar Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Som overskriften sier, noen som har inne BMW TIS på PCen, og gidder å se om det finnes retrofit-veiledning for hengerfestemontasje på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Har akkurat avinstallert TIS fra PC'n dessverre.. Men her finner du den siste versonen, hvis du ikke får noe svar her... http://thex.org/x/4087800 ... ER_08_2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Ja. Men hadde vært greit om noen hadde det inne. En PDF eller screenshots eller noe av hvordan kabelnettet skal ligge, og hvor det skal kobles på f.eks.. eller om noen kan forklare, såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Vet ikke om kanskje disse kan hjelpe.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Du trenger EBA ettermontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Har du email, jeg kan sende deg EBA for hengefest E38 728i. Hvilken årsmodell har du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Aha, det er EBA som er for ettermontering ja. Den hadde jeg jo liggende, men ikke installert. Der var det to forskjellige veiledninger til E38, så jeg får prøve å finne ut hvilken jeg trenger. Det anslås 4-5 timer på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Faen. Tenkte å ta det i "hui og hast" etter jobben her nå, men så leser jeg i EBA-anvisningen at man må ha av bakpottene på begge sider? Skru på gamle eksosanlegg er jo så forbanna moro. Noen som har gjort det? Er det nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Noen som har EBA hengerfeste anvisning de kunne tenke seg og sende meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 For hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Bmw E38 728 ☺ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Jeg hadde ikke den. Men som oftest er det bare å sende mail BMW og be det du vil ha, så får du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenboy82 Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Jeg hadde ikke den. Men som oftest er det bare å sende mail BMW og be det du vil ha, så får du det. Ok da skal jeg prøve på det Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå