sh0rty^ Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Camelon var jo tøft når ABBA hadde storhetstida si på midten av 80 tallet da
wabby Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 NEI NEI NEI :SIkke lakk den i camelon Lite pent på e30 iallefall Det er det ikke.. Jeg hater orginal fargene alle andre har Sort rød og hvit liksom ÆSJ.. Må ha litt farger i livet vettu espen BTW.. Ingen krenkelse mot dem som har disse sorte, røde og hvite bilene Er enig at kamelon er feil farge, men noe utradisjonelt skader jo ikke... perlemo blå rs blå Har også sett en på forumet her som har en e30 som er todelt i lakken. Den er nydelig, tror det er sort og grå. Ville heller vurdert todelt farge enn kamelon.
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 NEI NEI NEI :SIkke lakk den i camelon Lite pent på e30 iallefall Det er det ikke.. Jeg hater orginal fargene alle andre har Sort rød og hvit liksom ÆSJ.. Må ha litt farger i livet vettu espen BTW.. Ingen krenkelse mot dem som har disse sorte, røde og hvite bilene Er enig at kamelon er feil farge, men noe utradisjonelt skader jo ikke... perlemo blå rs blå Har også sett en på forumet her som har en e30 som er todelt i lakken. Den er nydelig, tror det er sort og grå. Ville heller vurdert todelt farge enn kamelon. hehe rs blå er ikke langdt ifra typen sin farge på hans bil.. Så vil ikke ha det. Men kom igjen folkens.. Kom med tips
knut_olestad Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Svart oppe, candy rød nede Uansett finnes det en million fargenyanser å velge mellom, ta deg god tid, let lenge og nøye på nettet etter andre E30, plutselig dukker "din" farge opp
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Svart oppe, candy rød nede Uansett finnes det en million fargenyanser å velge mellom, ta deg god tid, let lenge og nøye på nettet etter andre E30, plutselig dukker "din" farge opp Jepp det jeg skal gjøre.. Er nok en liten stund til den blir lakka.. Blir nok i vinter da vi skal begynne å overhale understell
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Tid for nye bilder Endel møkkete ting men men Fått lånt noen seter fremme.. Ikke like mye kabelsystem nå Tror jeg trenger ett nytt ratt ja
Fliid Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 http://images.bimmers.no/files/j5sbrn7326xcsnformc6.jpg Hva skjedde med mannelokket som burde ligge her? Ser ut som det er en stor flekk med sparkel som er kommet der av en eller annen årsak.. Stemmer? Stygt redd for rust i gulvet på kjerra de, men men : ) Blir sikkert bra til slutt, virker som dere har nok E30'r og stri med, hehe.. Ett nytt ratt er jo ikke å forakte ; )
Superbeetle Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Camelon var jo tøft når ABBA hadde storhetstida si på midten av 80 tallet da Ettersom abba gav seg i 1982 så vet jeg ikke hvor du har det fra
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 http://images.bimmers.no/files/j5sbrn7326xcsnformc6.jpgHva skjedde med mannelokket som burde ligge her? Ser ut som det er en stor flekk med sparkel som er kommet der av en eller annen årsak.. Stemmer? Stygt redd for rust i gulvet på kjerra de, men men : ) Blir sikkert bra til slutt, virker som dere har nok E30'r og stri med, hehe.. Ett nytt ratt er jo ikke å forakte ; ) hehe.. Sparkel er fint der vettu Har lagdt på "mannelokket" som har vært behandla med 2 komponent primer så sparkla over hele greia etterpå Like greit å få det tett.. Tror rusten i gulvet er borte.. så trenger ikke være redd for den rusta på en god stund tror jeg..
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Camelon var jo tøft når ABBA hadde storhetstida si på midten av 80 tallet da Ettersom abba gav seg i 1982 så vet jeg ikke hvor du har det fra hehe.. Nå har vi starta med ABBA diskusjon her Har foresten fått lappa det kabelnettet som jeg fikk med av espen.. Etter mye slit og f*** skap Så nå mangler jeg bare bunnpanne pakkning så er det å starte motoren gitt..
///christian Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Skal ikke heller selge baksetene og teppet til meg da?
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Skal ikke heller selge baksetene og teppet til meg da? hehe.. Joda.. Helt greit det om det er den rette pris.. Så jeg gidder å kjøpe nye hehe..
Moni-bmw-power Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Tenkte deg til pris da? Sa det jo egentlig netp da men Det tinga koster nytt + jeg skal gidde å kjøpe det nytt hehe Så for deg så lønner det seg nok å ikke kjøpe det fra meg hehe
Lex-Talionis Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Satte du i motoren før du satte på bunnpanna? må løsne motorfestene og heise opp motoren litt for å få skrudd på bunnpanna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå