Gå til innhold

Ny bil! Mindre grynt, men høyere klasse! (oppdatering s. 8)


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Oioi, se her ja! Ble jævlig kult! Digger bilen din bare mer og mer :D

Var i kontakt med Schmiedmann, carbon leppa mi kommer ikke før i begynnelsen av Juni :)

Har ventet i 1 mnd nå, så blir litt vente tid ass. Off.

Så sms din forresten.

Tråden min har havnet langt bak i trådene. Lite respons å få her, så har ikke giddet å vært noe aktiv på den lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble da riktig så stilig :) Spenstig med det taket ditt, liker det!

Takk takk! og graaaaattis med ny bil!! <3 Den var jo fiiiin (men sååå liten da ;))

Oioi, se her ja! Ble jævlig kult! Digger bilen din bare mer og mer :D

Var i kontakt med Schmiedmann, carbon leppa mi kommer ikke før i begynnelsen av Juni :)

Har ventet i 1 mnd nå, så blir litt vente tid ass. Off.

Så sms din forresten.

Tråden min har havnet langt bak i trådene. Lite respons å få her, så har ikke giddet å vært noe aktiv på den lenger :P

Du må vente såpass lenge ja....:( vedder på at jeg kunne ha funnet samme leppe som du kjøpte til en laaaangt billigere pris på ebay, og du hadde allerede hatt den montert..

Har du link til den du kjøpte så schmiedmann?

Og ja, liten aktivitet ja. Det er nok fordi vi har feil bil. Vi har ikke en sliten gammel E30 eller et beist av en bil med 1000hk... Alt annet drukner bare..

Var bedre før i gamle dager på Bimmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble da riktig så stilig :) Spenstig med det taket ditt, liker det!

Takk takk! og graaaaattis med ny bil!! <3 Den var jo fiiiin (men sååå liten da ;))

Oioi, se her ja! Ble jævlig kult! Digger bilen din bare mer og mer :D

Var i kontakt med Schmiedmann, carbon leppa mi kommer ikke før i begynnelsen av Juni :)

Har ventet i 1 mnd nå, så blir litt vente tid ass. Off.

Så sms din forresten.

Tråden min har havnet langt bak i trådene. Lite respons å få her, så har ikke giddet å vært noe aktiv på den lenger :P

Du må vente såpass lenge ja....:( vedder på at jeg kunne ha funnet samme leppe som du kjøpte til en laaaangt billigere pris på ebay, og du hadde allerede hatt den montert..

Har du link til den du kjøpte så schmiedmann?

Og ja, liten aktivitet ja. Det er nok fordi vi har feil bil. Vi har ikke en sliten gammel E30 eller et beist av en bil med 1000hk... Alt annet drukner bare..

Var bedre før i gamle dager på Bimmers!

Sant så sant :P

Får ikke kopiert link men her er hvertfall nummeret :P

Varenummer: FRL46M3LECAR

ione8gieougcwtpnv5hk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veeeeeeldig bra med chip i den hissige to-literen der ja :D

Bor fortsatt her foreløpig ja. :)

Og du har havnet nære Bergen ser jeg? :) Sommerdekk året rundt? ;)

Bare få lagt inn nok aksjer hos damen så blir det chip :) "trenger ikke mer hk enn det vi har" tsss...

Kom meg hjem til Bergen til slutt og er deilig å kjøre bmw igjen :)

Svippa forbi Kongsberg på vei hjem fra Geilo så tenkte på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen virker meget flott :D . Synes det er så mye fint man kan gjøre med en e60/61

Takk takk :) Endelig noen utenom den "vanlige" kretsen her på Bimmers som syntes det! :D

Bare få lagt inn nok aksjer hos damen så blir det chip :) "trenger ikke mer hk enn det vi har" tsss...

Kom meg hjem til Bergen til slutt og er deilig å kjøre bmw igjen :)

Svippa forbi Kongsberg på vei hjem fra Geilo så tenkte på deg...

Du må nok få lagt inn noen aksjer ja ;) Og/eller spare litt og litt og litt, og si at nå har du spart over lang tid og har lyst til å bruke pengene på det :)

Blir bra!

Sant så sant :P

Får ikke kopiert link men her er hvertfall nummeret :P

Varenummer: FRL46M3LECAR

ione8gieougcwtpnv5hk.jpg

Billigere og raskere her ja ;)

http://www.ebay.co.uk/itm/2001-2006-BMW ... 3f0fae17c6

http://www.ebay.co.uk/itm/2001-2006-BMW ... 20c42739f6

Bilen din har blitt riktig så flott etterhvert. Hvordan opplever du den så lav i fronten? :)

Takk takk, Saltkjelen. Vi får ta en E60-meeting av oss her med E60/E61 her på forumet :D

Vel, det går jo sakte over fartsdumper, men det er også fordi jeg praktiserer føre-var prinsippet ;) Jeg anser det som at jeg har bare én sjanse; dvs, hvis jeg først får en skrape, så blir det ikke pent/kan bli ordentlig ødelagt..

Så det kan hende at jeg egentlig kjører saktere enn jeg trenger noen steder, men det er også litt vanskelig å bedømme når man ikke ser hvor lavt det blir over en dump utenfra.. Jeg har allerede blitt tutet på av ei PMS-dame igjennom byen her, hvor det er brostensfartsdumper.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...