Gå til innhold

zzZZ min kjedelige e39 520

chiller
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slikt må du dessverre bare lære å leve med etter å ha kjørt eller eid biler med 3-400hk over en lengre tid ;).

Ellers1: fin bil!

Ellers2: lenge siden sist ;)

Hehe, bare å begynne å spare til bil med mer hester.. :twisted:

Hyggelig du også syns bilen er fin, men jeg er ikke helt sikker på at jeg husker deg. Du som kalte deg el-loco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å sote rutene men er usikker på hvor mørkt jeg burde ha det. Er det noen som har innspill?

Tenkte i utgangspunktet å sote helt frem da jeg bor i oslo og oslo-politiet har nok annet å gjøre enn å plage meg (til nå ihvertfall).

Planen var å ha det mørkere i bakruta, enn siderutene bak, og lysere enn siderutene bak på rutene forran. (altså, lysere jo lenger frem).

Hvordan er soting på en sølv bil? Noen som har noen bilder å hoste opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin E39 med bare 1 feil etter min mening. liker ikke de fake angel eyesne med prikker. orginale har et jevnt lys rundt hele. jeg ser dine har prikker rundt hele. jeg syns du bør bytte de. men det er min mening da.

hviss du vil ha 4 rør bak bør du ha M5 bakfangeren med M5 look eksos bak. det er tøft. jeg syns det ser litt dumt ut på M-tech med bare rør på den ene siden i M5 fangeren. men skal du ha M5 baken så syns jeg du bør ha samme loock på resten av bilen. altså M5 "stylinga" rundt hele bilen.

men veldig fin bil. liker E39 i den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hadde litt tid til overs i dag så da dytta jeg inn baksetene:

i20081119.jpg

Det var veldig lett og gikk uten problemer :)

Titta kjapt over forstolene for å se om jeg kommer til å møte på noen problemer der. Eneste jeg ser som kan være problematisk er at setebeltet er festet i selve stolen, og de er festa med en eller annen spesialmutter?

Noen som vet hva som passer inn i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det her! Sleng på litt M-plastikk så blir det ennå bedre!

Lekkert med skinnseter da, også sport i tillegg :)

Regner med dine lister passer over, slik at du slipper treverket?

Soting på sølv bil er tøft det, gå for 35 eller 40% film, det blir penest og ikke for mørkt.

520 med 4 rør bak er ikke harry synes jeg da...tommy i byen her har en sort 520 med 2x2 Eisenmann...tøff lyd :)

Skal se om jeg finner bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, bilder hadde vært flott :D Er planer om å få gjort mer med bilen, men jeg er fattig for tiden så tar ting litt ettersom lånekassen gir meg penger :P Listene passer over ja, blir for drøyt med treverk i en bil syns jeg.

Tenkte å sote litt progressivt bakfra og fremover slik at bakruta er litt mørkere enn siderutene bak, og at siderutene forran er lysere enn siderutene bak.

Da ser det ikke så ulovlig ut samtidig som jeg får dempa innsyn i hele bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...