Gå til innhold

Slett denne...


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

No Fredag 5 sepember blei en grønn honda civic stoppa på Øyrane i Førde sentrum, bilen blei avskilta å innkalt til kontroll på biltilsynet mandag 8 september.

Bilen har no stått der i 4 timer, han må skifte lykter, ta av senkesettet sjølv om det er TUV godkjent, grunnen til det er att det skal vere 10 cm klaring fra dekk til innerskjerm...

Han får aldri montere vinga si på bilen, dei ville anmelde han som solgte bilen til han pga att det var en ulovleg bil osv osv osv...lang lang rekke med forskjellige ting.

Vi i Sunnfjord Racing har hørt stygge rykter om att politiet har tenkt å dra inn alle ¨Rånebiler¨ i Førde omegn!! Så best å holde seg heime!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mange spoilere som selges på torshov og biltema osv. står det klart og tydelig; ikke godkjent for vei.

ser ikke helt problemet med en spoiler men...

10cm? det er vel ikke en off roader...;)

nei det er bare å starte med noe kriminellt. ran og drap og lignende. så kanskje politiet prioriterer det fremfor å ta "uskyldige"

kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange spoilere som selges på torshov og biltema osv. står det klart og tydelig; ikke godkjent for vei.

ser ikke helt problemet med en spoiler men...

10cm? det er vel ikke en off roader...;)

nei det er bare å starte med noe kriminellt. ran og drap og lignende. så kanskje politiet prioriterer det fremfor å ta "uskyldige"

kanskje...

Eg trur politiet får mykje å gjere i helgene med folk påvirka av alkohol...Når man ikkje får kjøre bil drikke man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de er på høgget for tiden, blålys og sirener for å stoppe pensjonister på søndagstur bar for å fortelle at ene skiltlyset er gåent driver de med og . ..

Sikkert komt noen nye jyplinger i etaten som skal bruske med fjærene litt.

10cm regel for bakkeklaring har jeg aldri hørt om, noen som kan finne den i kjøretøyforeskriftene ? Og selvfølgelig når en blir stoppet så må jo en alltid spør om hvilken paragraf i foreskriftene de stopper/avskilter deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... syns igrunn det er greit at politiet viser seg ute blant "rånerne" i førde... er mykje stygg kjøring å slå ned på der igrunn.. :roll: tar man seg bryet å godkjenne ombygginger i vognkort, så slipper man slikt som du beskriver!

Eg syns ikkje det burde vere nokke problem om man har TUV papir, mykje stygg kjøring vil sei? Litt sladding i rundkjøringer? Det er det ikkje spesielt mykje av, iallefall ikkje i forhold til andre plasser.

Eg syns folk har roa seg betraktleg, einaste eg kan sei nokke på er jyplingene som nettop har fått lappen som ikkje har hemninger.

JA eg var ein av dei, og JA eg er blitt ein av dei som klager på det sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...