Tronstad Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Topic says it all, jeg kjørte for 20 min siden igjennom en rundkjøring på rolvsøy ( fredrikstad ) og så der en hvit E46 coupe, med svart tak og noe styling hva vet jeg ikke, men det er Akkurat sånn jeg vil ha bilen min ! så om noen vet hvor jeg finner bilder av den eller om vedkommende er her på forumet hadde det vært konge om noen viste meg ! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Traff på den i dag jeg å Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 sett den engang før jeg å... ikke så værst den... liker bedre den svarte e46 coupeen med ess kompressor som går her i sarp jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 noe med den hvitfargen som er helt magisk og med svart tak så er det jo bare enda kulere spør du meg ;b perfekt farge kombo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå