04530dat Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Har lurt litt på dette.. har sett at andre har dem under forsetene, men virker ikke som om de ligger der på min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 De skal ligge under forsetene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
04530dat Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Kjente ikke antydning til vibrasjon under der men da vet jeg jaffal det. Ikke så nøye å vite, var bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Hvis du heiser setet opp, og skyver det helt tilbake, så skal du kunne se dekslene under der, dek kan jeg på min 1 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hulders Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 - eller du kan kjøre forsetene helt frem. Da er det enkelt å komme til subbene fra baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå