Gjest Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Syke ting, avensjuka tar aldri slutt....Men Stig Henriksen har jo andre flotte biler å kjøre i mellomtiden Samme karen som har en Aston Martin?
tmice Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Syke ting, avensjuka tar aldri slutt....Men Stig Henriksen har jo andre flotte biler å kjøre i mellomtiden Samme karen som har en Aston Martin? JEPP
Lars89 Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Nå prøvde han ikke akkurat å skjule bilen heller da. Sto parkert max 2 meter fra fortauet. Var dekt av jord og dekkrester. Hadde fått en del småskader også.
Inline six Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Nå prøvde han ikke akkurat å skjule bilen heller da. Sto parkert max 2 meter fra fortauet. Var dekt av jord og dekkrester. Hadde fått en del småskader også. Kan ikke se at det rettferdigjør herverket
Springsteen Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Skal man altså måtte gjemme bilene sine hvis de er dyre? At Norge er blitt et land der en ikke kan vise at en har penger er helt tragisk. Har man enkelte biler lever man i konstant frykt for at den blir "nøklet"eller spyttet på. Dette har jeg merket selv med min "billigbil". Volvoer med 4'' eksos og to feite guttunger inni som gir deg "runkehånd" ut vinduet er jo også en del av hverdagen (hører jeg mindreverdighetskomplekser??).Kan ikke bli annet enn oppgitt. I den idelle verden skulle vel alle kjørt samme firkantete bil, ha samme hus, gå med samme klær og ha like stygg mann/kone. Heia Norge!
Hakon Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Trist at dette skjer en Carrera GT og dens lykkelige eier, men det spiller vel egentlig liten rolle hva slags bil det er? Uansett synd å få bilen sin ødelagt på denne måten. Rett og slett utrolig unødvendig og vondt. Dette er en av grunnen til at en grå og anonym 911 turbo er slikt et genialt verktøy. Kan parkere nesten hvor som helst uten overhengende fare for hærverk. Å eie en rød ferrari eller noe annet av substansiell (og åpenbar) verdi må være fryktelig stressende.
Dr_S Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Hadde jeg eid en sånn bil, hadde jeg aldri i verden parkert den på gata over natta! Sier seg selv, bil til 5 mill passer man LITT mere på... Hotellet hadde ikke garasje eller?
Lars89 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert da jeg bare kjørte forbi der noen ganger, men virka ikke som hotellet hadde garasjet. Lå midt i sentrum. Både CGTen og en Ferrari 360 sto bare henslengt på utsiden. Som sagt før, virka ikke som om eieren var så veldig nøye med bilene. Dreiv å børna og herja på Gatebil, ikke vaska bilen osv.
Der Barockengel Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Jeg er nok litt enig med doktoren et stykke over her - man prøver gjerne gjør mest mulig å passe på tingene sine. Det betyr imidlertid på ingen måte at jeg mener det er ok å drive hærverk - og det er ingen unnskyldning at eieren har råd til å betale skaden, og at det evnt. er en politisk ytring å skade dyre biler - pøbelstreker vil aldri være noe annet enn pøbelstreker.
Gunnar Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert da jeg bare kjørte forbi der noen ganger, men virka ikke som hotellet hadde garasjet. Lå midt i sentrum. Både CGTen og en Ferrari 360 sto bare henslengt på utsiden. Som sagt før, virka ikke som om eieren var så veldig nøye med bilene. Dreiv å børna og herja på Gatebil, ikke vaska bilen osv. Og derfor fortjener han at noen nøkler bilen hans?? Vi blir visst ikke kvitt janteloven med det første nei... PS: At bilen er skitten i to dager der nede er vel ikke akkurat dødssynd. 10-15 min med en såpe og svamp, så hadde nok mye vært gjort. Syns det er tøft at en slik bil brukes.
Dr_S Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Ikke misforstå meg, mente ikke at eier får skylde seg selv osv pga han satte den fra seg utenfor hotellet... Poenget mitt er at sånne frittgående rasshøl med nøkkel har litt mindre tilgang til en hotellgarasje med kameraovervåkning osv enn i ei mørk bakgate... Ikke vits i å ta sjanser.
Der Barockengel Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Ikke misforstå meg, mente ikke at eier får skylde seg selv osv pga han satte den fra seg utenfor hotellet... Hvis denne var adressert til meg, så var det ikke min hensikt å tillegge deg noen standpunkter du ikke har - kun å si meg enig at jeg også ville strukket meg litt lengre for å finne et hotell med låsbar garasje hvis jeg reiste med en så dyr bil. Og helt uavhengig av dette vil jeg tilføye at jeg synes hærverk er like ille uansett motiver, eller hvem det går ut over - enten det er en ny Porsche eller det er den nylakkede E34en til Hans-Gunnar (19), som har jobbet overtid hos McDonalds i hele sommer for å få råd ny lakk.
Dr_S Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Så redd som jeg er for 328en min, hadde jeg sikkert leid vektere med hund for å stå rundt denne Porschen ei hel natt
Der Barockengel Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Vekter med hund hørtes ikke ut som noen dårlig investering.
Martins Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 hoff alså,for et land mi bor i hva i alverden kan man ha oppnåd,med og gjere noe sånt sa?noen blir man aldri klok på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå