Kentan-racing.com Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Kan ikke se helt vitsen med hærverk.. og for den som mener at han herja og spant og bilen var skitten... javel og så? jeg spinner jo med drifting bilen min.. og ynve med sin.. men ingen av oss ville satt pris på å fått ripet bilene våres opp.. at de er full i dekk rester og dritt på treffene er fordi vi satser og bruker våres penger for og gi DERE som står og ser på et heldundrenes show! Hadde dere visst hvor mye tid vi egentli tillegner bilene så hadde slikt neppe vært en diskusjon.. Selv bruker jeg ofte 4-5 timer for og shine bilen etter treff.. prøver og få vekk alt av dekkmerker.. går så på og legger på 3 nye lag med teflon! vet ikke med yngve men har inntrykket av at han å er nøye med bilen og vasker den og prøver få bort meste av dekk restene når han er hjemme! At fyren med bilen og jeg og ynve kanskje kunne løst ut en ny lakk er vel ingen grunn til og gå og ripe bilen vel? resulterer jo bare i 50 000 vi kunne brukt på noe annet for og gi dere en enda større show faktor.. og jeg vil tro at fortsetter hærverket på gatebil så blir det mange med spesielle biler som takker for seg og ikke kommer tilbake.. det hadde vært synd! for en slik bil er ikke hver dag du ser.. vil faktisk tro at dette var eneste anledningen for østlendinger og se en slik bil bli plaget på en bane! t tok en fyr på fersken som satte seg på panseret på bilen min! trødde hodet på han i pissoaret på rudskogen og gnikket det rundt.. han nektet og flytte seg.. Folkens en enkel regel! Mitt er mitt.. ditt er ditt.. gjør hva faen du vil med ditt.. men jeg vil gjøre det jeg vil med min bil! Muligens løsningen blir og ta med øks på gatebil i tilfelle man tar noen på fersken? hogger av en finger for hver ripe? KEnt
sonic Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Nei, Stig, kom med bilen opp igjen. Her i nord får den fred:)
Lars89 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Faen...blir bare misforstått i dag jeg... Mener ikke at det er greit å ripe opp bilen. Folka som gjorde det skulle harr grisebank. Og det er bare bra den blir brukt, men han kunne gjort mye mer for å unngå det. Folk i Norge er missunnelige, det var helg og folk var fulle. Da skjer det ting.
///MoePower Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Er det en unnskyldning at folk er missunnelige, at det er helg eller at de er fulle? Hvorfor må man på død og liv gjemme bort noe eller passe på det for at det skal få stå i fred? For ikke å snakke om: hvilke landsmenn er det egentlig vi bor med? Syns bare det hele er så utrolig unødvendig
///MoePower Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Men husk å skjule felgene også, hvis man skimter noen dyre/tøffe felger stikkende ut under trekket vekker jo dette nyskjerrighet.
Dan Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Trekket er litt skjevt på bildet. Ellers vises kun nederste kant av felgen. Ingen som ser det fra veien uansett. Vekker for mye oppmerksomhet den bilen. Har sett ungdommer midt på natta sjekke den ut. Er spart for det nå. Men klart, garasje er det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå