Gå til innhold

Mobil i e87????


wolv
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 05 120d, og er litt usikker på om eg har bluetooth mobil tilkobling. Er det noen måte å finne ut om eg har det, bortsett fra å gå å spørre bmw??

I menyen så har eg en mobil meny der det står at ingen mobil er koblet til, har prøvd å slå på bluetooth på mobilen og søke etter mottakere, men finner ingenting...???

Et lite ekstra spørsmål:) Er også usikker på om eg har alarm, er det noen lur måte å få sjekket dette på også??Står lite om det i instruksjons boka.

mvh

Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Oppdaget at spørsmålet var fra 2008, ikke 2009 som jeg først trodde, men jeg lar svaret stå i tilfelle det er andre som lurer på disse tingene.

Jeg tror at du skal ha et spesielt midtarmlene hvis du har Bluetooth-opsjon. Når du åpner lokket på midtarmlenet skal det være plass til å plugge inn en snap-in-adapter for mobiltelefon. På min 05 120d fulgte det med en snap-in-adapter for Siemens S55. Jeg får imidlertid ikke opprettet Bluetoothkobling mellom bilen og denne mobilen. Det virker som de ikke ser hverandre. Jeg har fått koblet min Nokia 6600 Fold til bilen. På den funker det flott å ringe, men bilen klarer ikke å hente telefonlista fra mobilen. Det virker altså som det ikke er alle telefoner som kan kobles til bilen.

Når det gjelder alarmen, tror jeg at det står noe i manualen om at det skal være et blinkende lys i den røde plastdingsen som sitter i underkant av sladrespeilet når alarmen er på. Prøv å se om det blinker noe sted når bilen er låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...