BimmerMorten Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Skal bygge anlegg i Min 93mod e36 coupe, og lurer på hvordan det kan bli best mulig sub lyd... Modellen har nedleggbare seter uten vegg bak og planen er 2 eller 4 12" Sony Xplode. noen som har god erfaring med anlegg i denne bilen ? Skal også ha Glassfiber skjermer så om det kanskje blir for stort trykk med 4 ? Noen som har peiling ? Takker for all respons ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 gå heller for 2x12" pioneer ts-w307d4. har det i bilen min og er ikke det bra nok lyd så har du et seriøst luksus problem. men pass også på at du lager bass refleks hull i hattehylla så du får trykket inn i kupén også er det jo en selvfølge og har litt bedre frontsett osv en orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerMorten Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Skal skifte ut alt av høytalere, er bare Subben jeg tror blir problemer, har heller ikke lust å gå via hattehylla, har tenkt under setet eller noe sånnt. men må kikke nermere på det, har du link til priser osv til pioneer høytalerene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 trenger ikke ha bassport igjennom hattehylla, får grei lyd inn i kupen alikavel.. bare pass på at kassa ikke står helt inntil sete og stenger helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 E36 er noen dritt biler og bygge anlegg i.. vanskelig og få lyd, siden den er så tett og kompakt. bassporter inn i coupen er et must.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Bassporter inn i coupéen er ikke et must, men det er viktig at alementene slår bakover. Dvs at de slår mot åpningen av bakluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Noen som har laga bass reflex rør i hattehylla ? Gjerne lagt ut noen bilder av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Jeg har 1 stk L5 Kicker i en 93 mod coupe og det gir veldig bra trøkk i coupe,n og vist du vil ha litt exstra så gå for 2Stk L5 Kicker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Spinx. hva slags forsterker bruker du på din kicker og hvor stor er den? Jeg kjøpe meg 10" kicker l5 med kenwood forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 eg har 1 stk kicker kx1200 1 kanals forsterker, med l7 12" sub tilsalgs, + ein kicker 650 4 kanals forsterker t salgs + 3 farads kondis.någen så e intressert ? ny pris på over 30k. har og ein pioneer spelar med BT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrik22 Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hvis du ønsker og få med deg mere enn en øllboks baki bilen din så annbegfaler jeg ihvertfall ikke 4 xplod elementer (lite bagasje rom fra før).. jeg har satt inn ett slikt element i min bare for og ha noe der.. det er ikke no supert element men gjør en helt grei jobb.. for min del er ikke bass det som spiller størst rolle, go og ren lyd er det jeg er ute etter.. trenger ikke og bli hørselskada innen en er passert 19år;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hei, skal og sette inn nytt annlegg i min bil:) Men eg er ute etter den Rene og pene lyden ikkje så mye bass trøkk ! Lurte på å sette inn et nytt front sett, i org høytalerene:) Sette inn to 6X9 bak i hattehylla, via 2 adaptere.. også trenger eg vell en forsterker til dei høytalerene framme, å la spilleren ta dei 2 bak, eller trenger eg en forsterker til både framme og bak? (Noen forslag?) (Håper eg ikkje sjteler denne topicen nå, da åpner eg bare en ny, itilfelle ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerMorten Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei, skal og sette inn nytt annlegg i min bil:) Men eg er ute etter den Rene og pene lyden ikkje så mye bass trøkk !Lurte på å sette inn et nytt front sett, i org høytalerene:) Sette inn to 6X9 bak i hattehylla, via 2 adaptere.. også trenger eg vell en forsterker til dei høytalerene framme, å la spilleren ta dei 2 bak, eller trenger eg en forsterker til både framme og bak? (Noen forslag?) (Håper eg ikkje sjteler denne topicen nå, da åpner eg bare en ny, itilfelle ) Ville anbefalt Forsterker på alt, får ikkje den høge klare lyden rett fra spillaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerMorten Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hvis du ønsker og få med deg mere enn en øllboks baki bilen din så annbegfaler jeg ihvertfall ikke 4 xplod elementer (lite bagasje rom fra før).. jeg har satt inn ett slikt element i min bare for og ha noe der.. det er ikke no supert element men gjør en helt grei jobb.. for min del er ikke bass det som spiller størst rolle, go og ren lyd er det jeg er ute etter.. trenger ikke og bli hørselskada innen en er passert 19år;P E ikkje ute itte plass te noe =) ska verr rått å fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå