Gå til innhold

Nordaune Bilsalg, Trondheim


EirikL
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er det med folk som driver slike sjapper? En 14 år gammel bil som har rullet 200 og bø tusen er nesten aldri i perfekt stand. Det er som regel alltid ett eller annet som feiler den optisk/kosmetisk eller begge deler. Selv om det "bare" er snakk om 45.000,- så skjønner jeg godt at eventuelle interesenter blir skuffet når bilen er så langt ifra den beskrivelsen som blir gitt i annonse og over telefon/mail.

Men, det er vel mulig at kjøpere hopper til neste bil dersom man beskriver dem helt eksakt, så da tar enkelte selgere bare en råsjangs på at det kommer en langveisfra og ikke gidder ta flyet hjem igjen, og isteden noe motvillig kjøper den "perfekte" bilen.

Ser det står solgt på denne nå, så det har sikkert kommet en slik en da.

Var og kikket på en 89 325IXT, til 39, og den var bortimot strøken :D:D:D

Men var privat.

Trotto: Skal sende PM, men hadde vært morro for meg og fått sett drømmebila :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordaune bilsalg er max useriøs. Jeg handla E30'n min derifra. Det sto klart i anonsen at omreg var inkludert, men når jeg overførte pengene for bilen så ringte han etter noen dager å lurte på hvor de siste pengene vart av? Da har han lurt inn at jeg skulle betale omreg likevell. Ikke nok med det, men bilen jeg leverte i innbytte har han heller ikke levert omreg på, så vi fikk en haug med regninger på bomringpasseringer i posten. Hadde også div problemer med bilen som en selger burde visst om. Makan til selger har jeg ikke møtt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? Skal kanskje kjøpe bil der og er bare nysgjerrig :D

Useriøs og uforskammelig.

Avtalte kjøp/innbytte med Nordaune Bilsalg v/ Hans Nordaune en Citroen Jumper 2007 gått 118000 km. I innbytte skulle jeg levere min Ford Transit Connect 2007 gått 67000 km. mellomlegg 45 000.- f.reg.

Like før jeg skulle kjøre oppover til Trondheim, bor i Skien sendete jeg ham sms, at heg kommer førskommende mandag, jeg påpekte at bilen bør være i teknisk bra stand og jeg ikke likker overraskelse,.

Da ringer fyren og sier at dem hadde besøk av noen over natta og to biler var tappa for diesel og tanken var punktert.

Hørtes veldig mistenksom ut. Jeg hadde vanskelig for å tro, men ga fyren en sjanse, Måtte vente opp til 7 dage for å få ny tank fra merkeforhandler.

etter en yke sender han sms at det var bestilt feil tank. og ber om en uje utsetteelse,

i mellomtiden gikk jeg over alle lokale aviser i Trondheim og kunne ikke finne noe som omtalte det påståtte hærverket.

Ringte Citroen forhandleren i Tronheim, og dem sa at de hadde hverken levert eller fått bestilling for slik tank.

Jeg forstår ikke hvorfor han fant på den lite sansynlige historien.

Nå skal jeg selge Forden og finne meg et større bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du følger opp her på denne tråden.

Jeg har hele tiden hatt min mistanke om at Nordaune bilsalg er noen luringer.

Jeg prøvde en Mazda 626 for et par år tilbake og bilen var praktisk talt et vrak som såvidt halta seg fremover, full av rust i kanalr støtdempertårn, og da jeg hadde testet den, så skulle jeg prate om prisen. Men da ble han sint og sluttet åsnakke til meg, og gikk bare bort fra meg.

I tillegg så synes jeg sjappa ser noenlunde luguber ut. Vet jo at man ikke skal skue hunden på håra, men tror nok at man kan det her i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...