Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vises naturligvis at de er brukt, men de er bra med få riper.

Kommer du og henter dem på Halsa skal du får dem for 1000,- :)

Skrevet
Hvilket deksel mener du? Det lange som dekker til vifta inne i motorrommet, over torpedoveggen?

Det deksel som du har inni kupeen med bryterene på.såg den lå på ene bilde

Skrevet

Du må tenke på at du får et komplett bryterpanel med brytere og luftinnstillinger her.

Tror desverre ikke jeg bryr meg om å lete fram dette panelet og pakke den pent inn for 60/70,- netto.

Skrevet
Du må tenke på at du får et komplett bryterpanel med brytere og luftinnstillinger her.

Tror desverre ikke jeg bryr meg om å lete fram dette panelet og pakke den pent inn for 60/70,- netto.

Blir nå dyre frakt på det så jeg på posten. Er det muligt og sende det i konvolutt som har slik skum eller lignende innvendig slik at det ikke blir dyre frakt?

Skrevet

Tenkte på sånn bobleplastkonvolutt jeg også, men vet ikke om den får plass. Skal se om jeg har noen som er store nok etter jobb i dag.

Skrevet
Tenkte på sånn bobleplastkonvolutt jeg også, men vet ikke om den får plass. Skal se om jeg har noen som er store nok etter jobb i dag.

oki...send meg pm når du har funnet ut. For synes det er kjedelig å betale nesten like mye i frakt som delen koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...