635csi Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Støtfanger foran m/div. reservedeler er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ingen som vil ha eksklusivt bruntona rutesett til 2-dørs E30 da f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Har nesten glemt denne tråden, men har da altså div. deler igjen, f.eks. bronzetona rutesett. Løp og kjøp! Har også div. annet småtteri til både preface- og facelift, og noe styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har lagt til noen deler i første innlegg. Bl.a. dasbord, hanskerom, deksel under rattstammen + div. annet småtteri jeg fant i en kasse. Spør om det er noe spesielt jeg skal se etter oppi den kassen, i tillegg til alt annet som evt. måtte finnes på "lagret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Bronzetona rutesett da folkens! Sjeldent, kom og hent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Stål bakfanger til 84 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Tom for fangere til preface dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Bronzetona rutesett da folkens! Sjeldent, kom og hent to-dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Bronzetona rutesett da folkens! Sjeldent, kom og hent to-dørs? Stemmer. Skal være 5 ruter totalt mener jeg å huske. Sideruter foran, bak og bakrute. Billig ved henting Er jo forsåvidt avhengig av henting da siden glass ikke er lurt å sende med Posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Vises det godt at det er "farge" på da ? Egentlig intr Kunne kanskje passet bra på rød bil Hadde et slikt sett en gang for noen år siden, men gav det vekk siden jeg ikke hadde bruk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Ligger et bilde i første innlegget med hvit bakgrunn som viser ca hvor mørke de er. Blir jo naturligvis ennå bedre når de er montert. Hadde passet ypperlig på bilen din ja Synes det er mye penere enn standard grønn hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Skjønner. regner med d går an å fjerne Mitsuhatschu listermerket osv i bakruta? i så fall er jeg intr PM meg for en ca pris da.. Regner med det blir en tur til Halsa når Otnes kommer hjem muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Faen Jørgen, jeg vil ha disse på min Sepang Brone E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå