Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

takker :) stemmer det ja, gamlefelgene til caben. sliter litt for øyblikket med å finne noen som klarer og legge om dekk på dem. er dekkstrekk som bare f...( 305/25-20) ja jeg var veldig heldig angående interiøret, fann en m3 e46 04mod 50.000km i sverige som skulle bli om til spiker så fikk det veldig billig. 20lapper for hele greia :D

Hehe, er vel ikke hvem som helst som har lyst til og legge om på dem nei :P Svindyre felger også da så..

Oj, det var rimelig ja! :shock: Tror jeg må prøve og kikke rundt på eBay jeg, om man finner noe interessant der..

Når kjøpte du bilen her da? Du som var med den på Gatebiltreffet på Våler og rudskogen eller? Sto ikke så langt unna deg på begge treffene skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker :) stemmer det ja, gamlefelgene til caben. sliter litt for øyblikket med å finne noen som klarer og legge om dekk på dem. er dekkstrekk som bare f...( 305/25-20) ja jeg var veldig heldig angående interiøret, fann en m3 e46 04mod 50.000km i sverige som skulle bli om til spiker så fikk det veldig billig. 20lapper for hele greia :D

Hehe, er vel ikke hvem som helst som har lyst til og legge om på dem nei :P Svindyre felger også da så..

Oj, det var rimelig ja! :shock: Tror jeg må prøve og kikke rundt på eBay jeg, om man finner noe interessant der..

Når kjøpte du bilen her da? Du som var med den på Gatebiltreffet på Våler og rudskogen eller? Sto ikke så langt unna deg på begge treffene skjønner du ;)

jess...ta å sjekk i sverige på div bilopphøggeri, er endel av dem der tror jeg. kjøpte bilen for 1,5måne siden, så var nokk gamle eieren som hadde den da. lurte på og skifte baklyktene til slike sota led lykter men vet ikkje helt, hva tror du :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ta mye ære for bilen jeg da det var før min tid i Automote :-)

Men du får ta skikkelig vare på den!

MSN har jeg selvfølgelig, sender på PM

Aha....ja men kommer nokk flere fete bygg fra dere kan jeg tenke meg :D må vær utrolig artig plass å jobbe, kunne tenkt meg det selv. jobbe me det man liker best :D jess...har lagt deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå kjerre 8) Liker stuket på bilen - lav, brei og skikkelige

kantfelger 8) Kjempefine bilder som gir bilen den oppmerksomheten den fortjener :D

Når kjøpte du bilen her da? Du som var med den på Gatebiltreffet på Våler og rudskogen eller? Sto ikke så langt unna deg på begge treffene skjønner du

Var en annen eier på den da ja :) Bilen ble vel solgt til nåværende eier i

August om jeg ikke tar feil..... Kjenner forrige eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå kjerre 8) Liker stuket på bilen - lav, brei og skikkelige

kantfelger 8) Kjempefine bilder som gir bilen den oppmerksomheten den fortjener :D

Når kjøpte du bilen her da? Du som var med den på Gatebiltreffet på Våler og rudskogen eller? Sto ikke så langt unna deg på begge treffene skjønner du

Var en annen eier på den da ja :) Bilen ble vel solgt til nåværende eier i

August om jeg ikke tar feil..... Kjenner forrige eier.

takker :D ja det stemmer bra, var vell i det tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, særlig bakfra.. :)

Noe problem å kjøre med den høyden?

Takker:) nei går faktisk fint, men spørs nå når jeg får nye lippa fremme fra styling-tech. skal vist bygge litt lenger ned enn den som står på nå.

'

Haha, masse respekt for din bakkeklaring :D

Drømmer om å ha mulighet til det.. Men det skal vel en del ombygging for å få bilene så lav som den der..

Utrolig fine bilder. Virkelig A+!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en råfeit E46! :D

Selv ville nok jeg ha gått for en mer original polizei look på bilen, selv om jeg på langt nær synes denne blir harry eller "feil". Bilen er råfeit, og hjulene er helråe! Liker også at du tar det "helt ut" å bytter interiør på bilen til M3.

Det eneste jeg ville ha byttet ut på denne bilen er sideskjørtene. Jeg synes de ser for "hissige" ut i forhold til resten. Kan hende det er bildene som lyver her, men jeg tror det ville blitt penere med noen sideskjørt som er mer diskret.

Ta godt vare på bilen, den er allerede unik ;)

Enig her! Er vel litt mer original i min smak selv. Men du (og automote) skal ha CRED for dette bygget! Vekker oppsikt, noe de fleste automote-bygga gjør, men på en positiv måte! Har sett mange "værstinger" som ikke er i nærheten av denne 8)

Ja, det har vært mange, og til tider hissige diskusjoner her inne på bimmers.no ang automote-bygg, og andre som skiller seg ut, men smaken er og vil alltid være delt! :wink:

Gratulerer med feit kjerre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess...ta å sjekk i sverige på div bilopphøggeri, er endel av dem der tror jeg. kjøpte bilen for 1,5måne siden, så var nokk gamle eieren som hadde den da. lurte på og skifte baklyktene til slike sota led lykter men vet ikkje helt, hva tror du :?:

Okay, will do! :)

Tja, mener du helsota led baklamper eller? Jeg vurderer hvertfall og bytte til disse lyktene:

ei7zt5a2yi07g5nj6qep.jpg

Tror det kan bli tøft på bilen din ja, får en liten "oppgradering" bak på en måte ;)

Øyvind@Automote: tar med cd da jeg kommer oppover med bilen jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess...ta å sjekk i sverige på div bilopphøggeri, er endel av dem der tror jeg. kjøpte bilen for 1,5måne siden, så var nokk gamle eieren som hadde den da. lurte på og skifte baklyktene til slike sota led lykter men vet ikkje helt, hva tror du :?:

Okay, will do! :)

Tja, mener du helsota led baklamper eller? Jeg vurderer hvertfall og bytte til disse lyktene:

ei7zt5a2yi07g5nj6qep.jpg

Tror det kan bli tøft på bilen din ja, får en liten "oppgradering" bak på en måte ;)

Øyvind@Automote: tar med cd da jeg kommer oppover med bilen jeg 8)

Se der ja, var akkurat det lyktene jeg tenkte på:D. men passer kansje bra og sote det røde glasset på dem i lik sot som på resten av lykten? siden bilen stort sett opererer med svarte/hvite detaljer? eller hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror helsota led lamper på din hadde blitt rått ja, for og få en helhet i bygget, istedet for at det plutselig kommer noe rødt bak der.. Bare være nøye med selvsotinga da, og få det så likt som mulig ;)

Edit: Eller kjøpe orginale røde da, og sote dem, så det ikke blir forskjell på sotingen oppe og nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror helsota led lamper på din hadde blitt rått ja, for og få en helhet i bygget, istedet for at det plutselig kommer noe rødt bak der.. Bare være nøye med selvsotinga da, og få det så likt som mulig ;)

Edit: Eller kjøpe orginale røde da, og sote dem, så det ikke blir forskjell på sotingen oppe og nede...

Ja var akkurat det jeg og tenkte, så får satse på det :D men angående selvsoting, var med på og sote noen lykter på en e36 engang. ble veldi ru, ujevn overflate på lyktene, noen tips om å unngå dette? har ikkje noe særli erfaring med og sote lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bilde på den andre pc'en av en grå E46 M3 med helt sorte led lys bak, men med en hvit stripe(ryggelys etc) på midten.

Skal se om jeg får lagt det ut senere, med mindre det kommer noen som vet hvilken bil jeg snakker om.. Har vært postet her noen ganger.

De lyktene hadde iallefall passet utrolig bra på denne bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...