Thomaz Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Jævli feet den doningen der.. Men syns faktisk ikke 150 000,- Var så galt for ombygg.. Hvordan for dem til det mtp at det er jo ikke gratis med donorbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Vilt fet bil! Hva er dimmen på bakdekka ? Takker 12" brede med 305/25-20 Sykt at du fikk godkjent med felgene... Da er det kanskje håp for oss andre også da;) Var den så lav på eu kontroll også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jenmel Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Grattis! Håpe du tar godt vare på biln, har mange seine kvelda på den dær;) Bra at du bytta interiør, d fortjent den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Takker Men faen, driver og skifter starter på e36en jeg har og hver gang jeg setter på ny starter henger den. Har prøvd med 3 forskjellige startere, holder på å bli sinnsyk ta hele opplegget. henger seg alle som en, kobler ikke ut når motoren starter. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 La bare ut noen artige bilder på skøy;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Du som har satt sammen? Enkelte var jo svært så bra! Fin ide var det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 takker:) ja brukte et program på nettet, ble ikke så værst nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HDS Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 syyykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Det var denne som var på utstillinga på Show and Shine på Sunndalsøra ja Sykt fin bil! Var sinnsykt fine bilder på side 1, de der i tunnelen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Noen som vet om firma i norge som tar på seg kromming av felger? har lett lenge og finner ingen, vist noen vet noe hadde det vert suuupert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Søk på fornikling så finner du mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Driver og vurderer og selge bilen pga huskjøp, men bare for rett pris. har bud på 355.000,-. så vurderer. noen andre som vil by? Bilder ligger på side.1,8 og 9. kjøp motor med ss-performance så har du komplett m3, skal gjøre det selv vist jeg ikke selger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doofy Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 herrefred! ble fullstendig frelst av denne bilen etterå ha lest gjennom alle sidene her, sett bilder og filmen på youtube. kunne faktisk vurdert å kjøpe den fortest mulig, men kommer an på om jeg må studere til høsten eller ikke. dette får jeg vite innen februar måned! går bilen i møre og romsdal? leste at du godkjente dekkene hos biltilsynet i ørsta. er selv fra møre og romsdal, så er ikke lange veien ut dit! tok faktisk lappen en gang i tiden i ørsta på intensivkurs hos moe&ryste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Selge den ja.. Den der kunne jeg godt tenkt meg!! Helt sinnsyk! Lykke til med salget da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 har fått på led baklykter som vi har tonet med lakk selv, ble meget bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå