zH- Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hei. Fikk inkallelse til EU kontroll nå. På min bil er katalysator fjernet og erstattet med rør. Har ikke katalysatoren liggende. Vil dette bli et problem? (regner med det blir det). Er det evt noen i trondheim som vil låne meg en katte? er en e39 523iAT det er snakk om.. Mvh Hans Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Vil bli et problem viss det tar avgass-måling(som de skal gjøre). For høy Co. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 En rimelig oppegående mekaniker vil nok få med seg at det mangler noe vesentlig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Du får kjøre bilen skikkelig varm rett før du skal inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Vet ikke hva kravet er på din. Men på min passat (1993) så var Co kravet ikke over 0,5... Uten katte målte de til 0.48 da den var på en service. Spurte om den hadde gått igjennom dersom det hadde vært en EU kontroll. De sa at den hadde gått igjennom da. Dette var hos VW i Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Spurte bt om akkurat samme her om dagen. Katalysator er ikke nødvendig om avgassen stemmer med verdiene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Ok, kjenner en mekaniker litt så skal høre om han kan ta en avgass test så får jeg sett om jeg trenger å låne katte Har fått tilbud av en her inne om å låne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå