Gå til innhold

"Nøstbakken`s" e36 Coupe. Til Salg !!


Nøstbakken
 Share

Anbefalte innlegg

Gå for de med røykte blinklys/ryggelys :) Bilen din er nydelig :) Har sett den "live" et par ganger og reagert på hvor strøken den ser ut :) Ble fin med M-fronten :) Bare å få tak i et sett m-lister og originale sideskjørt no så er du i mål :) Bømlo's peneste E36 coupe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gå for de med røykte blinklys/ryggelys :) Bilen din er nydelig :) Har sett den "live" et par ganger og reagert på hvor strøken den ser ut :) Ble fin med M-fronten :) Bare å få tak i et sett m-lister og originale sideskjørt no så er du i mål :) Bømlo's peneste E36 coupe :)

takk for det.. kjekt å høyre .

Ja m-skjørt kommer med tiden, samma med m-lister..

Bruker masse tid å gnikke på den. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten update : Hadde helga for meg sjøl tenkte eg skulle bruke den på bilen.

Ein del vasking og boning som blei gjort. pluss div andre ting.

Fikk bont bilen og smørt opp all svart plast .

Ingridiensen

d8hpkictntoovp62x3wg.jpg

urxfybmhpahqd1mx5580.jpg

har tatt av hjula Slik at at eg kan lakka caliperen og kanten rundt bremse skiva . Skal bli svarte.

h5juy9wlwybnjr2lhanj.jpg

Før

51fay53qx3pjhrusjdxn.jpg

Etter

tn73xs3q6uln70zedcbz.jpg

lukh2e2ne4iiqedmwbiq.jpg

Her er stoffet eg brukte på caliperen og div Nautrarust brukte eg til grunning. Deretter brukte eg noken strøk med Hammeritt

3udc2x51zuwcdrnhr9b5.jpg

Slik ser nautra rusten på når eg smørte den på.

khix3cstw2b32wn81mhs.jpg

Etter Nautra rusten hadde tørket. Har ikkje fått bilder av slutt resutaltet med hammerit , men kommer !!

v7b6pih6ko1nqzeq0wjc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Måtte ta meg en titt i tråden din :) synes du har en veldig fin bil. jeg liker jo best den første vingen da :P neida, den var på når jeg kjøpte den. synes at alle 3 alternativene er veldig bra. om ikke de beste til E36. dette må igjen sees an etter hvordan resten av bilen ser ut og hva look du er ute etter. jeg liker litt originalt, men samtidig over "for mye". derfor synes jeg det første alternativet passer meg.

har sett gt vingen live på flere biler og må si at den er veldig dominerende. ac vingen er jo reltativt grei. hissig men likevel i grenseland for å være dominerende.

se på bilder av min (motorsport vinge) og "frodo_" sin (ACS vinge) så ser du hvordan de er på bilen.

Bilen din har jo et veldig clean fremtoning så kanskje motorsport og ACS vingene er de beste alternativene til bilen din? det synes nå jeg...

NB: de sies at den originale gt vingen er "mindre" enn kopiene. gt vingen koster jo flesk originalt, så derfor kjøper folk kopiene. er ikke sikker på dette, men ryktene går.

lykke til :) følger med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...