Nøstbakken Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Litt meir bilder. Bilda er ikkje heilt oppdatert , er komt engla auge på bilen.. Trenger litt senking , men kommer når eg kommer heim fra jobb, Er Offshore nå. Ny montert K&N filter Blei stoppa av purken ein kveld!! 2000 kr i bot for å bruke grøftelys.. ARG Må vel ta meg eit "Råne" bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 politiet har faen meg lite og gjøre når de tar folk for bruk av grøftelys. ble selv stoppa jeg får de mente jeg kjørte for fort gjennom byen. de hadde jo ikke målt meg en gang men de var selvsagt like tøffe fårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 politiet har faen meg lite og gjøre når de tar folk for bruk av grøftelys. ble selv stoppa jeg får de mente jeg kjørte for fort gjennom byen. de hadde jo ikke målt meg en gang men de var selvsagt like tøffe fårde Ja, har ikkje så alt formykje å gjøre på politiet da.. Sa det til politimanne ," Om de ikkje hadde noko bedre å gjøre på. kunne heller leite etter dem som stjal bilen til svigarfar min den uken". Da svarte han meg berre sur= "Han hadde ikkje tenkt å diskutere politiet prioriteringer med meg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 De eneste gangene tåkelysbruk irriterer meg, er når det har regna eller regner. Da blender de sykt på kveldstid. Men jeg er flink til å bruke park+tåke selv, hvis vegen er tørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 De eneste gangene tåkelysbruk irriterer meg, er når det har regna eller regner. Da blender de sykt på kveldstid. Men jeg er flink til å bruke park+tåke selv, hvis vegen er tørr Vil våge å påstå at xenon lys blender mykje meir enn tåkelysa.. Har truffet mange biler med grøftelys og aldri iritert meg over det, syns ikkje det blander sånn.. men det er meg.. Men er flinker å slå av grøfta lysa når nærlysa kommer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Xenonlys kan også blende ja, men tåkelys som belyser våt asfalt blender mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Xenonlys kan også blende ja, men tåkelys som belyser våt asfalt blender mer Hmm .. er ikkje heilt enig med deg.. Tåkelys kan blande på Våt asfalt , men xenon lys blender uansett om det er vått eller tørt.. = xenon Værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Fikk du bot for å kjøre med park + spredere eller hadde du hovedlysa på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Fikk du bot for å kjøre med park + spredere eller hadde du hovedlysa på? Grøfte lys + nær/langlys . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Har litt deler til e36 coupe. Har org front fanger med dtm leppe,alt av lister følger med, IKKJE fester til grøfte. Dtm spoileren har fått ein del juling og trenger rep. må sparkles. og lakkes. har og kvite blinklys til fronten og. Kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Er på jakt etter nye baklyker alternativa er komt ned i 2 stk. Vilken skal eg velga syns dere der ute ?? Desse er jo litt sota. kunne jo vore fint, siden det er ganske mørke rødfarge på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Da er det litt meir plast på vei ! Bakrute senker og Øynelokk, kjøpte det av ein kar her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Er på jakt etter nye baklyker alternativa er komt ned i 2 stk.Desse er jo litt sota. kunne jo vore fint, siden det er ganske mørke rødfarge på bilen Monterte slike på mine forrige uke fornøyd med resultatet. Har annen farge på bilen jeg da. men men.. Kjempefine lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Er på jakt etter nye baklyker alternativa er komt ned i 2 stk.Desse er jo litt sota. kunne jo vore fint, siden det er ganske mørke rødfarge på bilen Monterte slike på mine forrige uke fornøyd med resultatet. Har annen farge på bilen jeg da. men men.. Kjempefine lykter. Er ikkje sikker enda vilken eg skal velge , men har sett dei lyseaste på ein lik bil som eg har, og det passte veldig godt.. men trur dei mørkaste passer best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ja er kjempefin i hvit også Men jeg valgte de mørke fordi de skulle gå ilag med lyktene foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå