Ullsokk Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Derav navnet teaser kanskje ? blir bra det her! Gleder meg til sommern
albin Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Er jo heller ingen av oss som er "rakett"-forskere på motorbygging, så derfor håper vi å ha funnet balansen mellom effekt og holdbarhet Samtidig så er jo kombinasjonen av V8´r og presse noe nytt i E92 M3. Er vel ikke så mange som har sett det "live" enda?! Nå er det vel ESS som står for 100% av utviklingen av kompressor kittet til E92 M3, og de går vel under kategorien "rakett forskere" når det gjelder kompressor overlading av Bmw mototer;)
aabo Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Dette blir ett rått bygg! ikke tvil om;D Gleder meg til å se og høre denne bilen live:)
ssperf Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 hva skal bilen utrette på banen da? rundetider eller sladding? Dette skal jo være en show-bil, så ja takk begge deler Knalltøft! Hehe, sjekk kommentaren fra han ene på youtube.. TTOIA cool track, what is it? -Tarjei-
Gunnar Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Hehe, sjekk kommentaren fra han ene på youtube..TTOIA cool track, what is it? -Tarjei- Tror nok han bare lurer på hva slags musikk som er brukt.. var det morsomt?
JE Motorsport Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Hehe, sjekk kommentaren fra han ene på youtube..TTOIA cool track, what is it? -Tarjei- Tror nok han bare lurer på hva slags musikk som er brukt.. var det morsomt? He he, på neste film håper vi at eneste musikken som høres er HØY EKSOSLYD
JE Motorsport Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Da er det nye ting på gang og en liten endring fra planene. Det blir da BMW Performance stoler i bilen sponset av BMW Disse bildene under her er forøvrig fra en 135 Performance bil
nicooo Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Saftig!! kan nesten ikke vente til å se denne live! lekkert proskjekt
JE Motorsport Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Må jo ha "litt" gromme show felger også, så blir nok AC Schnitzer type V i 9x20" foran og 10x20" bak. Dette er forøvrig den letteste felgen til AC Schnitzer. Bilen vil i tillegg også få en del andre AC Schnitzer deler
S.Arnesen Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 De stolene så utrolig råe ut.... Felgene vet jeg ikke helt hva jeg syns om men...
JE Motorsport Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 De stolene så utrolig råe ut.... Felgene vet jeg ikke helt hva jeg syns om men... Ja, de stolene er rå Disse felgene med tilsvarende STORE bremser bak blir nok bra
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 har en slik felg i felg-stativet på jobb.. liker dem mer og mer.. gleder meg til å se dem på en bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå