JE Motorsport Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Rått Joar.. Og så tok du og Morgan dere godt ut på utstilling.. Ja, kjekke karer Bilen er i kveld overlevert Safe Motorsport for custom bygging av bur med tilnærmet WRC standard Håper å kunne få lagt ut noen bilder underveis
JE Motorsport Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Noen bilder tatt på Gatebilmessa som var i helga, før åpning: Det var mye folk på Gatebilmessa til tider... Ikke en helt ukjent fyr for de fleste... Da er byggingen igang igjen, her demontering av dashbord for forberedelse til innsetting av bur: Ut med vinduene foran og bak, så de kommer til for å sveise buret:
Simen! Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Kan vel tro at dette blir en av de råeste bilene å se på gatebil denne sesongen? Ivertfal det jeg tror
Kentan-racing.com Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Dere gutta må bygge så skikkeli at jeg får komme og stjele den og bruke den på lisence day på rudskogen.. Ikke sikkert jeg får klar m3n min.. får bare håpe på det beste..
jelpoole Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 åååh må komme meg på gatebil til sommern for å se norges råeste bil live:)
Hyggmaister Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Gatebilsjefen er bare maksimaaalt harry GS-M3'n ser super-ram ut!
dj_maz Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 det er bare å legge seg i grusen for den der.. nydelig bil..
JE Motorsport Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Mens vi venter på bilder av bur fra Safe Motorsport, så legger jeg ut noen bilder fra byggingen deres av den nye bensintanken(som ble montert i bilen for en tid tilbake): Tanken er skumfylt og kompatibel med E85 også Med innfesting til originale bensinpumper
morteym Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg er så misunnelig på den lyden... vel, kanskje en vakker dag. Hvorfor har dere bygget ny bensintank?
Morgan GS Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg er så misunnelig på den lyden... vel, kanskje en vakker dag.Hvorfor har dere bygget ny bensintank? Med tanke på sikkerhet + at eksos ligger der tanken var
///Magnus Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Jeg er så misunnelig på den lyden... vel, kanskje en vakker dag. Du skal ikke være misunnelig på noen lyd vettu! CSL er vel noe av det råeste man kan lytte til. Stod på sidelinjen da en ble kjørt på Våler en gang - sykt rå lyd ved nedgiring mot sving! Bare få på litt grovere eksos du, så blir det himmelsk.
JE Motorsport Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Noen bilder av bur under bygging:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå