Stramvaier Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Er ikke Morgan på bimmers eller på jobb om dagen? sendte han en pm for noen dagen siden men har ikke fått noe svar så lurte litt for han pleier å svare fort ellers. hehe
JE Motorsport Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Er ikke Morgan på bimmers eller på jobb om dagen? sendte han en pm for noen dagen siden men har ikke fått noe svar så lurte litt for han pleier å svare fort ellers. hehe Er på jobb han men har hatt mye å gjøre med katalogene og diverse annet i det siste. Send han en mail på jobb så får du nok svar så fort han har tid
JE Motorsport Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Et par bilder til av buret under bygging, buret er trolig ferdig i morgen
morteym Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Oj, buret går helt bak i bagasjerommet jo. Hvor ribba skal bilen være innvendig når den er ferdig da? .
Lars89 Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Gratulerer med covershot i Gatebil! Skal bli gøy å se an i action til sommeren!
JE Motorsport Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 Oj, buret går helt bak i bagasjerommet jo. Hvor ribba skal bilen være innvendig når den er ferdig da?. Ja, går ned helt bak i bagasjerommet og helt inntil torpedoveggen foran. Der er det skjært ut litt av hjørnene på dashbordet for gjennomgang til buret. Blir kun dashbord,forstoler og dørtrekk i bilen innvendig. Mulig dørtrekkene også ryker ut etterhvert
morteym Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Det hadde ikke gjort seg med svart lakk innvendig i bilen da? Kjøpte forresten Gatebil-bladet i sta mens jeg venta på fly. Store bilder av bilen der.
Morgan GS Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Ja da fikk jeg akkurat tlf Fra Safe motorsport at bilen er ferdig der. NBF godkjent ++ Stor takk til gutta på Safe motorsport , de har gjort en knall jobb Da blir M3 sendt til ESS for slutt montering av pressa , og så er sirkuset igang
Xsess Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Lest 49 sider straight up, trodde jeg våkna nå, men var visst ingen drøm Glimrende arbeid
Howrd Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Må jo bare spørre, er noe som jeg begynner å lure på nå k-sport bremsene dere bruker, hva står "k" i k-sport for? Har en e46 320Ci som har en masse deler fra Kelleners Sport, så lurer derfor på om k`en står for kelleners
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå